Aha, gevonden wat er niet op zit.Bart schreef:Heb je geen keyless drive?

KLIKAlexV70 schreef:Dan moet ik een eenvoudig kliksysteem vinden, want met allemaal losse sleutels ben ik zo wat kwijt.V70/2.4D/2003 schreef:Oceanracer heeft wel gelijk, die sleutels er af! Dat geeft krassen en als er iets is waar Mega Mindy niet tegen kan, dan zijn dat krassen!
Wie heeft ervaring met een briljant "kliksysteem"?
Sorry Ben, een hoesje is uit.Ben schreef:KLIKAlexV70 schreef:Dan moet ik een eenvoudig kliksysteem vinden, want met allemaal losse sleutels ben ik zo wat kwijt.V70/2.4D/2003 schreef:Oceanracer heeft wel gelijk, die sleutels er af! Dat geeft krassen en als er iets is waar Mega Mindy niet tegen kan, dan zijn dat krassen!
Glad to be of serviceAlexV70 schreef:Aha, gevonden wat er niet op zit.Bart schreef:Heb je geen keyless drive?
Ja, daar heb ik ook wel eens aan gedacht.AlexV70 schreef:Sorry Ben, een hoesje is uit.Ben schreef:KLIKAlexV70 schreef:Dan moet ik een eenvoudig kliksysteem vinden, want met allemaal losse sleutels ben ik zo wat kwijt.
Zoiets dacht ik, maar dan met Volvo (forum) logo: http://www.maxpromo.nl/winkel/products_ ... trennt.jpg
Haha, met al die "nieuwe" NN's en de klepproblematiek bij elkaar heb ik datzelfde ook wel een beetje Quota!Quota schreef:Sjiek hoor, mooie wagen! Wij hebben gisteren zitten watertanden bij een V70NN OR...
Hadden afgesproken zeker 7 jaar te doen met deze bolide, maar begin daar zo toch wat twijfels over te krijgen...
Ik heb het even opgezocht en ja met mobility line.Theo V70 schreef:Hij is mooi! Summum uitvoering, dus incl. adaptieve bi-xenon, stoelverwarming en elektr. verstelbare bestuurdersstoel. Ook met mobility line?