Hallo,
Luchtfilter even vervangen van de S80 2.5d uit 2001, maar ik zag op het luchtfilterhuis al staan "made in France". En ja hoor, filtertjeging er prima in, maar deksel krijg ik er dus echt niet goed meer op.
Er moeten drie plastic stukjes precies weer achterin vallen, maar dat lukt dus voor geen meter.
Iemand hier ervaring mee? doe ik iets verkeerd??
gr
martijn
Luchtfilterhuis S80 2.5d
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
je doet niets verkeerd, die filterhuizen "wijken"allemaal en sluiten niet perfect
kijk maar onder de "rokken"van andere s80 2.5 d, die hebben hetzelfde euvel, misschien ook de andere uitvoeringen??
kijk maar onder de "rokken"van andere s80 2.5 d, die hebben hetzelfde euvel, misschien ook de andere uitvoeringen??
Vroeger: S80 Moondust Silver 2.5 tdi, ltd ed.
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
- olympus1
- 3rd Gear member
Tja, kan je eigenlijk niet veel aan doen hoor... Ik heb net dezelfde probleem, en de dealer zei ' een volvo probleempje ' , dus dit komt veel voor bij volvo !!! Anderszijds verzekerde hij mij er wel van dat het geen valse lucht kon aanzuigen.... Dus niets aan te doen, maar kan ook geen kwaad....
Vovlo S80 bj 2000 AUT 2.5D 140pk
Full option
Leder interieur + houtinleg aan deuren en dash
Rti navigatie met cd's + telefoon
Hu-801
Full option
Leder interieur + houtinleg aan deuren en dash
Rti navigatie met cd's + telefoon
Hu-801
- streetie
- 5th Gear member
- Locatie: Beuningen, lieflijk dorpje onder de rook van de ARN (afvalverwerker, nijmegen)
yep heb vandaag de kap nog even los getrokken en zag hetzelfde probleempje.
Dit kan echter geen kwaad er werd geen valse lucht aangezogen heb dat even met een spuitbus met wat gekleurde rook gecontroleerd.
Dit kan echter geen kwaad er werd geen valse lucht aangezogen heb dat even met een spuitbus met wat gekleurde rook gecontroleerd.
Geniet van het leven en van elkaar.
maar ook van een Volvo s80 D5 summum.
maar ook van een Volvo s80 D5 summum.