Die neus is idd te kort zou nog wel een derde deel moterkap kunnen gebruiken tussen A-styl en wielkas en de C70 is toch uitgerust met een brute krachtbron? (photoshopje... :roll: )
nieuwe c70
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
- Berichten: 935
- Lid geworden op: 24.03.2005 - 19:49
- Locatie: Eindhoven
VOLVO 440 1.8i '96
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55
Die ziet er zeker niet slecht uit zo gestroomlijnd enzo... Maar idd die voorkant valt wel een heeeel klein beetje tegen ik ben ook bang dat deze met dak dicht een stuk minder mooi is.
Gewoon standaard C70 met stalenklapdak en als de klant dat wil zonder meerprijs een softop. Is volvo nog goedkoper uit denk ik als de klant voor de softop kiest want een softop lijkt mij een stuk goedkoper dan een stalenklapdak.
NU zie je ook zoiets met de motorembleem achterop. Die kunnen opverzoek van de klant ook zonder meerprijs worden weggehaald als zij dat willen.
Ik zie niet waarom dat niet mogelijk is. Als Mazda het gaat doen met zijn nieuwe MX5 kan Volvo er toch ook voor kiezen de klanten zonder meerprijs te laten kiezen voor een softop.Ik denk dat dat kostprijstechnisch geen optie is.
We zullen dus maar moeten wennen aan het stalen vouwdak.
Gewoon standaard C70 met stalenklapdak en als de klant dat wil zonder meerprijs een softop. Is volvo nog goedkoper uit denk ik als de klant voor de softop kiest want een softop lijkt mij een stuk goedkoper dan een stalenklapdak.
NU zie je ook zoiets met de motorembleem achterop. Die kunnen opverzoek van de klant ook zonder meerprijs worden weggehaald als zij dat willen.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Die vergelijking gaat wat mank, de nieuwe Mazda MX5 is natuurlijk geen 4 zitter met een behoorlijke bagageruimte.
En bij Mazda komt er een hardtop cabrio naast, kortom, 2 modellen.
Hoe je ook het wend of keert dat werkt kostprijsverhogend.
En bij Mazda komt er een hardtop cabrio naast, kortom, 2 modellen.
Hoe je ook het wend of keert dat werkt kostprijsverhogend.
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
- Berichten: 935
- Lid geworden op: 24.03.2005 - 19:49
- Locatie: Eindhoven
Volvo C70 <-> BMW 6 serieDie vergelijking gaat wat mank..
VOLVO 440 1.8i '96
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55
Mazda hardtop :S Het is toch een stalenklapdak. Of bedoel je hardtop zoiets. Bij hardtop denk ik altijd aan zo eentje die je in zijn geheel thuis moet laten of mee moet nemen en niet onderweg open kan doen.bart simpson schreef:Die vergelijking gaat wat mank, de nieuwe Mazda MX5 is natuurlijk geen 4 zitter met een behoorlijke bagageruimte.
En bij Mazda komt er een hardtop cabrio naast, kortom, 2 modellen.
Hoe je ook het wend of keert dat werkt kostprijsverhogend.
Natuurlijk is dit kostenverhogent maar ik denk wel dat het rendabel is... Ik denk dat er veel meer C70's verkocht zullen worden als mensen kunnen kiezen voor een softop.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Hoe moet je een stalen vouwdak anders omschrijven dan een hardtop cabrio?bart schreef:Mazda hardtop :S Het is toch een stalenklapdak. Of bedoel je hardtop zoiets. Bij hardtop denk ik altijd aan zo eentje die je in zijn geheel thuis moet laten of mee moet nemen en niet onderweg open kan doen..
Waarop baseer je die gedachte dat er veel meer verkocht zal worden als men kan kiezen uit een softtop of een vouwdak?bart schreef:Natuurlijk is dit kostenverhogent maar ik denk wel dat het rendabel is... Ik denk dat er veel meer C70's verkocht zullen worden als mensen kunnen kiezen voor een softop.
De constructie van de auto is bij een stalen vouwdak echt compleet anders, primair wil een cabriorijder open rijden, hoe het dak er vervolgens uitziet zal hem minder uitmaken.
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55
Ik denk juist dat veel mensen die bijvoorbeeld de vorige C70 hadden NIET voor de C70 zullen kiezen omdat ze dat stalenklapdak niet mooi vinden. Veel echte cabriorijders willen toch nog een softop (is ook minder gewicht)
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Dat kan natuurlijk.bart schreef:Ik denk juist dat veel mensen die bijvoorbeeld de vorige C70 hadden NIET voor de C70 zullen kiezen omdat ze dat stalenklapdak niet mooi vinden. Veel echte cabriorijders willen toch nog een softop (is ook minder gewicht)
Een bijkomend voordeel van het stalen dak is het VEEL betere zicht rondom, maar....
Ik ben bang voor je dat de marketingmensen van Volvo het toch bij deze variant zullen laten.
Ik vind hem om eerlijk te wezen toch wel een beetje tegenvallen. De vorige was mooier. Is mijn mening maar natuurlijk.
- +++t blijft behelpen+++
- 6th Gear member
- Berichten: 2796
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 21:20
- Locatie: Oz
- Contacteer:
10 punten!
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
- Berichten: 935
- Lid geworden op: 24.03.2005 - 19:49
- Locatie: Eindhoven
Toch dus die korte neus...hij/zij lijkt een beetje op een streched/extendend/long wheelbase beesje. Maar 220pk moet 't geheel complimenteren. Jammer dat ze geen foto's hebben van het gesloten dak.
VOLVO 440 1.8i '96
- Reitse
- 5th Gear member
- Berichten: 1562
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
van de 100..... misschien dat een real-life experience wat meer indruk maakt...+++t blijft behelpen+++ schreef:10 punten!
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
- Berichten: 935
- Lid geworden op: 24.03.2005 - 19:49
- Locatie: Eindhoven

Lastig, lastig en fin gewoon driftig doorgaan met het zoeken naar representatieve afbeeldingen.

VOLVO 440 1.8i '96
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41368
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Zo lijkt het meer een C50
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
- Berichten: 935
- Lid geworden op: 24.03.2005 - 19:49
- Locatie: Eindhoven
Waar...maar wanneer je naar de details kijkt, belijning zijkant ed...maar die kont die lijkt idd een tikje te kort maar wanneer je goed kijkt blijft het een lastig plaatje. Het perspectief kan het plaatje ook ietwat beinvloeden. En fin nogsteeds geen plaatje met gesloten dak.
Nee gelijk dit is idd meer een C50 achtig model.
Nee gelijk dit is idd meer een C50 achtig model.
VOLVO 440 1.8i '96
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
Het is toch feitelijk een C50? Volvo (in al haar wijsheid) moest er zonodig de naam C70 aan kwijt.