Titel van het nummer wat je aan het streamen bent

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
saiko
1st Gear member

Beste volvo rijders,

Ik ben benieuwd met welke applicatie jullie muziek streamen naar je v40 via bluetooth en of je dan ook de titel kan zien op je scherm. Ik kan nu wel de nummers overslaan zowel vooruit als achteruit maar ik zie niet de titel. Bij de iPhone heb ik gezien dat je de titels wel ziet op je scherm. Ligt dit aan je bluetooth versie of je muziek app of allebei?

Op de website van volvo kan je checken wat er allemaal compatible is maar helaas staat mijn merk telefoon er niet bij.

Android 4.1.2
Bluetooth: 4.0 met A2DP, EDR

Groet,
Saiko

Zo de moderator dit bericht aub terug willen zetten onder v40. Aangezien ik een v40 heb en van andere v40 rijders wil weten. Die andere v40 rijders lezen dit sub forum nooit.
mad
6th Gear member

En wat maakt dat je daar zo benieuwd naar bent??
XC70 D5 2009 Ocean Race
saiko
1st Gear member

mad schreef:En wat maakt dat je daar zo benieuwd naar bent??
Als er een app is waarmee dat kan ga ik die ook installeren en dan word ik erg blij :)
Timmy
3rd Gear member

Ik gebruik Spotify maar de standaard versie ondersteunt helaas geen titelweergave. Er is een aangepaste versie die qua functionaliteit wat met de officiële versie achterloopt maar wel titelweergave ondersteunt.

Je vindt deze versie op het xda-developers forum. Je hebt trouwens voor zowel de officiele als de aangepaste versie een betaald premium abonnement nodig.
Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”