ach het kan altijd erger
ooit een sticker van de magnetron gehaald dak dr geen huisdieren in mag "opwarmen"
tja t is maar een weet he , straks probeer ik onze sint bernhard er nog in te frommelen
Sticker op zonneklep
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Ik herken die irritatie en ben het helemaal eens met TS. Vreselijk ontsierend al die waarschuwingsstickers.
Maar wat ik lees tot mijn grote verbazing hier nu ook in deze topic ......
Sensor hier, sensor daar enz. Hij klopt, veegt en zuigt, doet de kinderen op tijd naar bed en geeft de hond ook te eten.
Maar misschien de stickers niet meer plaatsen en in de plaats daarvan een sensor die, indien je bij het plaatsen van een Maxi cosi niet zelf nadenkt omdat je dat niet meer gewend bent, er voor zorgt dat de banden leeglopen zodat je niet meer kunt rijden. Simpel toch: niet rijden, geen ongelukken, geen airbag die ontploft.
Hoe simpel kan het toch allemaal zijn !
Ja, hier heb ik over nagedacht .........
O ja, die :xcensoredx: stickers krijg ik er in mijn geval ook niet af omdat het zeefdruk is !
Rob
Maar wat ik lees tot mijn grote verbazing hier nu ook in deze topic ......
Laat ik nu net denken dat in de huidige Volvo's de noodzaak tot zelf nadenken tot een minimum gereduceerd is door alle gadgets (!) die er inzitten.Blackflash schreef: ... Weg met al die betuttelende troep! Ik kan gelukkig zelf nadenken.
Sensor hier, sensor daar enz. Hij klopt, veegt en zuigt, doet de kinderen op tijd naar bed en geeft de hond ook te eten.
Maar misschien de stickers niet meer plaatsen en in de plaats daarvan een sensor die, indien je bij het plaatsen van een Maxi cosi niet zelf nadenkt omdat je dat niet meer gewend bent, er voor zorgt dat de banden leeglopen zodat je niet meer kunt rijden. Simpel toch: niet rijden, geen ongelukken, geen airbag die ontploft.
Hoe simpel kan het toch allemaal zijn !
Ja, hier heb ik over nagedacht .........
O ja, die :xcensoredx: stickers krijg ik er in mijn geval ook niet af omdat het zeefdruk is !
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.