Heb het ook geprobeerd maar over welk kapje heb je het?
Het doorzichtige kapje waar het lampje achter zit of de complete spiegelkap?
Lampjes spiegels
- LightStar
- 4th Gear member
Het doorzichtige kapje kan eraf, ik zou niet aan de hele spiegelkap beginnen.basboers schreef:Heb het ook geprobeerd maar over welk kapje heb je het?
Het doorzichtige kapje waar het lampje achter zit of de complete spiegelkap?
- Agnax
- 2nd Gear member
Bas, jij had toch ook halogeen stadsverlichting vervangen door LED? If so, welke lampjes heb je hiervoor gebruikt en moeten we nog ergens op letten bij het vervangen?Bas36 schreef:Ik schuif even halverwege de discussie aan, het vervangen dan de spiegellampjes is vrij eenvoudig je moet even handigheid krijgen met het loswippen van het kapje. vervolgens in het met rubber afgewerkte armatuurtje de LED's insteken. Zoals op meerdere foto's eerder is te zien op dit forum heb ik meerdere type LEDs van DX aan het werk gekregen. En ik ben erg tevreden. Ze doen het nog altijd uitstekend. Wel heb ik even moeten klooien met de juiste manier van aansluiten. ze hebben een plus en een min kant.
Huidige auto:
Volvo V40 D2 R Design
Vorige auto's:
Renault Megane 1.5 dci
Hyundai i30 CW
Toyota Prius III
Toyota Yaris Luna
Volvo V40 D2 R Design
Vorige auto's:
Renault Megane 1.5 dci
Hyundai i30 CW
Toyota Prius III
Toyota Yaris Luna
- kisman
- 2nd Gear member
Heb de LED's gewoon bij de dealer afgegeven afgelopen zaterdag en merk wel of ze er volgende week bij aflevering inzitten.
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel
-
- 2nd Gear member
Ik heb ze zelf net vervangen, nog geen 5 minuten werk voor beide lampjes en werken goed!
Tip: druk de lampjes niet te ver in de houder, dan kan het zijn dat hij geen goed contact maakt. Ik heb gewoon deze lampjes gebruikt: http://m.dealextreme.com/p/t10-2w-90lm- ... pcs-161186
Tip: druk de lampjes niet te ver in de houder, dan kan het zijn dat hij geen goed contact maakt. Ik heb gewoon deze lampjes gebruikt: http://m.dealextreme.com/p/t10-2w-90lm- ... pcs-161186
In bestelling
2020 December: Volvo XC40 P8 AWD Recharge Pure Electric R-Design
Huidig
2018: Volvo XC40 T4 R-Design in Osmium Grey
Voorheen
2013: Volvo V40 D2 - R-Design / Black
Huidig
Voorheen
- rebride
- 2nd Gear member
mvrMvR schreef:Ik heb ze zelf net vervangen, nog geen 5 minuten werk voor beide lampjes en werken goed!
waren de kapjes er makkelijk eraf te halen?
Huidige Auto:
Volvo V40 T3 Nordic+Sport 2017
Vorige auto's:
Volvo V40 D2 R-design 2014, Toyota Avensis station 2012, Toyota Avensis station 2009, Toyota Verso 2008, Toyota Verso 2006, Toyota Verso 2005, Toyota Corolla station, Suzuki Baleno Estate 18GTX, Suzuki Baleno Estate 16, Suzuki Baleno Estate 16, Toyota Corolla 16 GTX, Toyota Corolla 18D, Daihatsu Charade 1.0 T.D, Fiat Uno 1.0
Volvo V40 T3 Nordic+Sport 2017
Vorige auto's:
Volvo V40 D2 R-design 2014, Toyota Avensis station 2012, Toyota Avensis station 2009, Toyota Verso 2008, Toyota Verso 2006, Toyota Verso 2005, Toyota Corolla station, Suzuki Baleno Estate 18GTX, Suzuki Baleno Estate 16, Suzuki Baleno Estate 16, Toyota Corolla 16 GTX, Toyota Corolla 18D, Daihatsu Charade 1.0 T.D, Fiat Uno 1.0
-
- 2nd Gear member
Ja hoor, klein scherpe schroevendraaier er tussen steken en dan wipt hij er zo uit!
Tevens heb ik de achteruitrijlampen vervangen door de LED's en ik heb 2 V40s R-designs langs elkaar gezet. De 1 met de LED's en 1 met de standaard lampen maar mijn collega, mijn vader (automonteur) en ik zelf vinden de lichtopbrengst van de LED toch beter!
Tevens heb ik de achteruitrijlampen vervangen door de LED's en ik heb 2 V40s R-designs langs elkaar gezet. De 1 met de LED's en 1 met de standaard lampen maar mijn collega, mijn vader (automonteur) en ik zelf vinden de lichtopbrengst van de LED toch beter!
In bestelling
Huidig
Voorheen
Huidig
Voorheen
-
- 2nd Gear member
Ik vind de LED's voor achteruit ook mooier.
Zit nog steeds te wachten op de LED's voor onder de spiegel.
levertijden van dx.com verdienen bijna een eigen topic
Zit nog steeds te wachten op de LED's voor onder de spiegel.
levertijden van dx.com verdienen bijna een eigen topic

23 september 2013 op te halen
V40 D2 Summum
Huidig
VW Golf VI 1.2TSI 77Kw DSG Highline
Historie
VW Passat 1.9 TDI 74Kw Confortline
Audi A3 1.9 TDI 96Kw Ambition
Skoda Octavia 2.0 LPG 85Kw Elegance
Seat Toledo 1.9TDI 81Kw Sport
Nissan Sunny 1.4 Lx i-sport
V40 D2 Summum
Huidig
VW Golf VI 1.2TSI 77Kw DSG Highline
Historie
VW Passat 1.9 TDI 74Kw Confortline
Audi A3 1.9 TDI 96Kw Ambition
Skoda Octavia 2.0 LPG 85Kw Elegance
Seat Toledo 1.9TDI 81Kw Sport
Nissan Sunny 1.4 Lx i-sport
- eQuation
- 2nd Gear member
Luitjes, ik ben bezig de lapjes in de buitenspiegels aan het vervangen, maar ik krijg de plastic glaasjes er echt niet uit. Ben beetje huiverig voor beschadigingen aangezien je een schroevendraaier tussen de lak en de zwarte plastic rand moeten zetten (toch?)
Het is niet simpel klik en eruit in ieder geval.
Zou één van jullie die het al gedaan heeft op een MY14 (wellicht dat dát wat uitmaakt??) even willen typen waar je exact je schroevendraaier zet en of dat idd op het punt tussen lak en plastic zwarte rand is...?!
Thanks!
Het is niet simpel klik en eruit in ieder geval.
Zou één van jullie die het al gedaan heeft op een MY14 (wellicht dat dát wat uitmaakt??) even willen typen waar je exact je schroevendraaier zet en of dat idd op het punt tussen lak en plastic zwarte rand is...?!
Thanks!
- Voskuh
- 2nd Gear member
Ik heb het nog eens geprobeerd en nu doen de ledjes het wel. Je moet ze er inderdaad niet helemaal in duwen. Voor mijn gevoel is het zelfs halverwege ..
Ze passen ook maar net door het gat, dus het is even pielen, want als je te hard duwt, dan gaan ze weer uit.
Ze passen ook maar net door het gat, dus het is even pielen, want als je te hard duwt, dan gaan ze weer uit.
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius
Volvo V40 R-design !!
Volvo V40 R-design !!
- reingraat
- 2nd Gear member
Ik heb inmiddels ook nieuwe besteld, ga ik het ook nog eens proberen.
Toen het vorige keer niet werkte heb ik ze weggegooid.
Toen het vorige keer niet werkte heb ik ze weggegooid.
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
- kisman
- 2nd Gear member
Goed om te horenVoskuh schreef:Ik heb het nog eens geprobeerd en nu doen de ledjes het wel. Je moet ze er inderdaad niet helemaal in duwen. Voor mijn gevoel is het zelfs halverwege ..
V40 D2 R-Design, Passion Red, Business Pack Pro, R-Desgin Plus Line, Verlichtingspack 2, Scandinavian Line, Premium Sound Multimedia, Extra getint glas achter, Stuurbekrachtiging met 3 instellingen, Volvo Guard Alarm, Keyless Drive, Verwarmde voorruit, Laadvloer met 2 niveau's, Verwarmde voorstoelen, Neerklapbare rugleuning passagiersstoel