In mijn S80 2.5d uit 2001 zit geen instructieboekje meer. Zijn die bij de dealer te bestellen of zijn er ander emanieren om eentje te bemachtigen (uit 2001)??
alvast bedankt
Instructieboekje S80 2.5d
- Frumpy
- 5th Gear member
Bij mijn laatste bezoek aan Volvo sloperij Rima in Druten zag ik een hele partij instructieboekjes liggen, van alle mogelijke modellen. Denk dat je daar goedkoper een exemplaar kunt bemachtigen dan bij de dealer.
Nee, ik heb alleen brochures. Je kunt ook informeren bij de importeur. Vaak hebben ze nog van die boekjes liggen.
Piet
Piet
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Kijk anders effe op marktplaats. Daar zijn die dingen gewoon te koop voor ongeveer 10,-
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- Starter
Ja op Marktplaats, maar daar daar nu alleen een boekje van een 99-er S80 op.
Maakt dat wat uit denk je?
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
volgens mij maakt dat geen of weinig verschil. De series hebben misschien aan de technische kant wat veranderingen ondergaan, qua gebruiksinstructies kan ik me niet voorstellen dat er grote wijzigingen zijn. Vooral niet bij de zo beproefde en doorontwikkelde 2.5 d van audi
Vroeger: S80 Moondust Silver 2.5 tdi, ltd ed.
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
Dat zal inderdaad niet veel uitmaken. De facelift kwam pas in 2003. Misschien wat kleine verschillen maar ik denk dat je met een 99er boekje ook een eind komt. Ik ken overigens mensen die zo'n boekje van hun Volvo gratis bij de importeur konden aanvragen...MartijnS80 schreef:Ja op Marktplaats, maar daar daar nu alleen een boekje van een 99-er S80 op.