Ik heb dit problem al langer en er valt wel mee te leven maar gemak dient de mens!
De achterklep gaat nooit automatisch op slot met centrale deurvergrendeling. Als de achterklep open is, kan ik de deuren niet via de afstandsbediening op slot doen want dan springt ie gelijk weer open. Er is dus wel contact maar verder snap ik het niet.
Wat kan ik doen/uitproberen om dit op te lossen?
Groeten Richard
Achterklep V40 sluit niet met centrale deurvergrendeling
- Renkel
- 5th Gear member
- Contacteer:
Misschien helpt dit?
Kijk eens hoe je de sleutel uit het slot haalt.
Sleutel verticaal uithalen is deksel altijd op slot.
Sleutel rechts om en uitnemen>> slot volgt de centrale vergrendeling.
Sleutel links om>> met sleutel indrukken en klep openen buiten de werking van de centrale vergrendeling. De sleutel kan niet verwijderd worden.
Succes.
Kijk eens hoe je de sleutel uit het slot haalt.
Sleutel verticaal uithalen is deksel altijd op slot.
Sleutel rechts om en uitnemen>> slot volgt de centrale vergrendeling.
Sleutel links om>> met sleutel indrukken en klep openen buiten de werking van de centrale vergrendeling. De sleutel kan niet verwijderd worden.
Succes.
S40 2.0 ltr. '98, Luxury line
Nissan Sunny 1.4LX
Nissan Sunny 1.4LX
- Renkel
- 5th Gear member
- Contacteer:
Dan lijkt het wel of ie niet goed in het slot valt, zelfde idee als je 1 van de andere deuren niet goed dicht doet dan 'springt ' de cv ook weer omhoog.
Eerlijk gezegd geen idee verder, ik heb zelf nog nooit problemen ermee gehad, ik kan je ook niet zeggen hoe dat slot inelkaar zit.
Eerlijk gezegd geen idee verder, ik heb zelf nog nooit problemen ermee gehad, ik kan je ook niet zeggen hoe dat slot inelkaar zit.
S40 2.0 ltr. '98, Luxury line
Nissan Sunny 1.4LX
Nissan Sunny 1.4LX