Wie heeft er het 'Driver Support Line' pakket als optie genomen?
Hoe zijn de ervaringen?
Driver Support Line
-
- 2nd Gear member
Ik heb het besteld op mijn D2. Mijn enige ervaring tot nu toe is dat de levertijd er zes weken door opschuift... Als het goed is kan ik je in week 51 meer vertellen.
Opel Kadett, Citroen AXE, Volkswagen Passat, Mitsubishi Colt, Mitsubishi Carisma, Mitsubishi Outlander, Opel Zafira, Volvo V50, Mercedes A-klasse,
Volvo S60, Volkswagen Golf, Audi A3
Volvo S60, Volkswagen Golf, Audi A3
- Get!em
- 3rd Gear member
Er zijn al verschillende ervaringen over de verschillende losse opties in het Ervaringen topic geweest. Doodat de ACC op de D2 MY14 van mei tot oktober 2013 niet besteld kon worden, is de Driver Support Line dus ook niet bestelbaar geweest. Ik heb echter wel alle individuele opties besteld, exclusief de ACC en emergency brake.
-
- 3rd Gear member
Ik heb het, zeer bewust gekozen vanwege ACC! En dat zou ik niet meer willen missen. Idem voor BLIS. LKA is handig, maar soms ook irritant. Is gelukkig met een knopje direct uit te zetten.
Mijn V40: D2 Summum
-
- 2nd Gear member
Nee, ik was gewoon benieuwd naar de beweegredenen om het te kiezen. Bij mij, demo-auto, zat het er al op dus had ik geen keus. Had ik van te voren kunnen kiezen had ik het waarschijnlijk niet genomen.Timmy schreef: Heb je vragen over een bepaalde optie uit dit pakket?
Maar nu, met de ervaringen die ik tot dusver heb, zou ik het op elke volgende auto wel willen!
Prima aanvulling op wat de auto standaard al te bieden heeft!