Weet niet of deze al bekend was?

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Love At First Drive
Starter
Contacteer:

patvdberg schreef:Ik zeg lekker doorgaan :-) ik lees het graag!
Bas36 schreef:Ik ook hoor heren. Lekker positief verhaal! En ja de V40 is een heerlijke auto. En geloof me als je hem wat vaker rijdt dan ga je het hoeken ook wel degelijk waarderen. :P
Bedankt heren! We gaan ook zeker door hoor, er staan nog leuke auto's op de planning!
Voskuh schreef:Ik vind het zelf een beetje teveel gemaakt.
Maar verder ieder zijn hobby uiteraard :)
Tja, we zijn ook geen acteurs ;) Maar alle bevindingen zijn wel degelijk echt. Maar wat vind je precies 'gemaakt'? Misschien kunnen we daar aan werken, alle feedback is welkom!
Tankiej schreef:Verhaal leest wel lekker weg, maar ik zou wel een tip willen geven wat betreft de foto's: houdt de verhouding hetzelfde. Nu plaatsen jullie foto's van 640x426, maar worden ze aangepast naar 569x426.
Bij de eerste foto dacht ik eerst dat ik naar een V40 CrossCountry zat te kijken, leek zo hoog voor een R-Design :P
Bedankt! De foto's kloppen qua verhoudingen volgens mij. De geplaatste foto is inderdaad 640x426, maar hij wordt verkleind door Wordpress naar 569x379. Als je er op klikt krijg je wel een grotere. Origineel formaat is (DSLR) 3888x2592. Maar we zijn bezig met een volledig nieuwe site, hopelijk lijkt het dan niet meer of de foto's uit verhouding zijn!
Tankiej
3rd Gear member

Als ik de eigenschappen van de afbeeldingen opvraag komt toch echt 569x426 naar voren, niet 569x379 ;)
Love At First Drive
Starter
Contacteer:

Tankiej schreef:Als ik de eigenschappen van de afbeeldingen opvraag komt toch echt 569x426 naar voren, niet 569x379 ;)
Raarrrrr! Want ik had net een screenshot er van gemaakt en dan komt 'ie dus in goede verhoudingen er uit. Snap er niks van ;) (ik gebruik overigens Safari op een Mac)
Tankiej
3rd Gear member

Love At First Drive schreef:
Tankiej schreef:Als ik de eigenschappen van de afbeeldingen opvraag komt toch echt 569x426 naar voren, niet 569x379 ;)
Raarrrrr! Want ik had net een screenshot er van gemaakt en dan komt 'ie dus in goede verhoudingen er uit. Snap er niks van ;) (ik gebruik overigens Safari op een Mac)
Ik zit op IE8 (ze willen nog niet updaten hier op werk..), wellicht dat het daar aan ligt. Op m'n (Android) telefoon is de verhouding wel goed inderdaad :)
Voskuh
2nd Gear member

patvdberg schreef:Ik zeg lekker doorgaan :-) ik lees het graag!
Bas36 schreef:Ik ook hoor heren. Lekker positief verhaal! En ja de V40 is een heerlijke auto. En geloof me als je hem wat vaker rijdt dan ga je het hoeken ook wel degelijk waarderen. :P
Bedankt heren! We gaan ook zeker door hoor, er staan nog leuke auto's op de planning!
Voskuh schreef:Ik vind het zelf een beetje teveel gemaakt.
Maar verder ieder zijn hobby uiteraard :)
Tja, we zijn ook geen acteurs ;) Maar alle bevindingen zijn wel degelijk echt. Maar wat vind je precies 'gemaakt'? Misschien kunnen we daar aan werken, alle feedback is welkom!
Tankiej schreef:Verhaal leest wel lekker weg, maar ik zou wel een tip willen geven wat betreft de foto's: houdt de verhouding hetzelfde. Nu plaatsen jullie foto's van 640x426, maar worden ze aangepast naar 569x426.
Bij de eerste foto dacht ik eerst dat ik naar een V40 CrossCountry zat te kijken, leek zo hoog voor een R-Design :P
Bedankt! De foto's kloppen qua verhoudingen volgens mij. De geplaatste foto is inderdaad 640x426, maar hij wordt verkleind door Wordpress naar 569x379. Als je er op klikt krijg je wel een grotere. Origineel formaat is (DSLR) 3888x2592. Maar we zijn bezig met een volledig nieuwe site, hopelijk lijkt het dan niet meer of de foto's uit verhouding zijn!
Misschien is dat het juist, jullie zijn geen acteurs, maar het komt op MIJ wel erg geacteerd over ;)
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius

Volvo V40 R-design !!
Love At First Drive
Starter
Contacteer:

Tankiej schreef: Ik zit op IE8 (ze willen nog niet updaten hier op werk..), wellicht dat het daar aan ligt. Op m'n (Android) telefoon is de verhouding wel goed inderdaad :)
Ah, dan zal dat de boosdoener zijn! Bedankt voor het meedenken in ieder geval! Hopelijk is het met de nieuwe site in elke browser gewoon goed, al duurt dat nog wel een tijdje.

Voskuh schreef: Misschien is dat het juist, jullie zijn geen acteurs, maar het komt op MIJ wel erg geacteerd over ;)
Ok dat mag! We doen alles zonder script, we improviseren dus. Zodat alles zo natuurlijk mogelijk is en dat we gewoon echt onze eigen bevindingen vertellen. Daarom lopen sommige zinnen ook niet altijd even lekker, van ons hoeft het ook allemaal niet zo smooth. Daar heb je al andere sites voor die wel een filmteam kunnen betalen. Sommige dingen doen we uiteraard vaker omdat niet alles in 1x lukt. We hebben deze kritiek nog nooit gekregen, maar we zullen er op proberen te letten.
Love At First Drive
Starter
Contacteer:

Tankiej schreef:
Ik zit op IE8 (ze willen nog niet updaten hier op werk..), wellicht dat het daar aan ligt. Op m'n (Android) telefoon is de verhouding wel goed inderdaad :)
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Wordpress maakt zelf de thumbnails in een standaard maat en zet deze in het artikel. Alleen IE8 houdt dus ook echt die maten aan en haalt de verhoudingen uit elkaar, terwijl Safari dit wel weer goed doet (zowel op de computer als op de telefoon). Bedankt voor het melden sowieso! We hopen dat met de nieuwe site dit is opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “V40”