Even een korte introductie, ik ben 30 jaar en kom uit het midden van het land. Werkzaam in een onderdeel van het toerisme en ik rij vrij veel, 70dkm per jaar, daardoor gaan auto's nooit echt lang mee. Eigenlijk kan ik als mijn auto geleverd is al bijna gaan beginnen aan mijn zoektocht naar een nieuwe, als autoliefhebber kan je daar nooit te vroeg mee beginnen.
En een zoektocht is het geweest voordat ik bij de smurf uitkwam. Ik rij momenteel een Renault Megane Bose 1.5dci (helaas heb ik er nog een met 20% bijtelling). Het is een prima auto met veel luxe zaken aan boord die het leven vergemakkelijken. Één ding weet je zeker als jij uit die auto komt, je wilt meer vermogen.
Zoektocht: toch wel 140pk of natuurlijk meer

- Seat Leon 2.0tdi FR business 150pk? Nee, model toch niet zo mooi en interieur is in mijn ogen echt teveel plastic en niet mooi.
- Bmw 118d executive 143pk? Qua bijtelling toch wel erg duur, icm de opties die ik wilde.
- Volvo? het is een beetje lastig, V40 D3 is te duur in de lease (althans voor mij). V60, zou ik graag willen maar dan is het een kale d2 en alsnog "maar" 115pk.
Nou ja al met al toch gekozen voor de kleine V40. Dit is de samenstelling
D2 R-design in Rebel Blue
- Nubuck/ Leren bekleding
- Business pro pakket
- Winterline
- Extra getint glas
- Kantelbare zitting bestuurdersstoel
- Neerklapbare rugleuning
- Keyless drive met alarm
- 12 volt aansluiting achterin
- Panoramisch dak
- Park assist camera achter
- Premium sound
- Tuning
Mochten er vragen oid zijn dan hoor ik het graag en uiteraard plaats ik foto's wanneer de auto binnen is. De upgrade van lampjes enzo heb ik hier allemaal al gelezen en die lampjes worden nog besteld.
Groet