Een zwarte v40 r-design....
Ik heb op 30 september de bevestiging gekregen dat de auto besteld is bij Imexco bv in Zwolle en dat de verwachte leverdatum in WEEK 51 valt......
:evil3:
Telefonisch contact met leaseplan direct en Imexco leverde de info op dat het een lot van 32 auto's betreft die door Leaseplan ingekocht zijn met het oog op de belastingveranderingen van komend jaar.
De auto's waren binnen een week op en ik heb de laatste!
Wij waren eigenlijk al van plan om een audi a3 ambition sportback te bestellen toen mijn oog op de actieauto van leaseplan direct viel.
We hebben in een opwelling de auto besteld dus ik hoop dat ik er geen spijt van krijg.....
De keuze was beperkt tussen 4 kleuren en geen extra opties... Wel een trekhaak en dakdragers meebesteld...
De actie was de dag na bestellen uitverkocht en dus ook van internet verdwenen dus ik weet niet eens alle opties meer haha!
Wat ik zeker weet is het volgende :
* Volvo v40 r-design actieauto
* Sapphire Black
* Black Leather / Nubuk charcoil
* Businesspack pro
* Regensensor
* Aut. dimmende binnenspiegel.
* Park pilot met parkeerhulp voor en achter
* Kantelbare bestuurdersstoel met lendensteun
* In hoogte verstelbare passagiersstoel met lendensteun
* Extra getint glas achter + achterruit.
* Afneembare trekhaak
Ik rij nu 35000 - 40000 km per jaar in een nissan Qashqai 1.6 connect edition, heb een vrouw 2 kleine kinderen en een prettig gestoorde golden retriever en neem in de vakanties een caravan van max 1000 kg op sleeptouw :roll:
Ik hoop dat ik geen spijt krijg van de toch wel in een opwelling gekozen auto met hopelijk 14 en geen 20% bijtelling...
De Qashqai draait ongeveer 3500 toeren bij 125 km per uur dus ik hoop dat de herrie wat minder zal zijn, dat de caravan wat makkelijker meekomt, ik op lange ritten comfortabeler zit en dat mijn vrouw de auto minder saai vindt dan dat ze de audi a3 sb vindt....
Ik hou jullie op de hoogte of Leaseplan en de dealer hun beloftee van levering in 2013 waar kunnen maken....
Jeroen
Als het goed is rij ik nog dit jaar in een...
-
- Starter
- Contacteer:
Succes.............ben benieuwd of we 'm nog op tijd krijgen.
Wordt een wedstrijdje
Wordt een wedstrijdje

2014 Volvo V40 D2 R- Design
Electric Silver Inscription metallic
Leder Nubuck / Charcoal
Business Pack Pro
Automatisch dimmende binnenspiegel
Zonder model- en motortypeaanduiding
Set 16 inch Matres winterwielen
Electric Silver Inscription metallic
Leder Nubuck / Charcoal
Business Pack Pro
Automatisch dimmende binnenspiegel
Zonder model- en motortypeaanduiding
Set 16 inch Matres winterwielen
- Mork
- 2nd Gear member
Gefeliciteerd!, maar dat is toch een hele mooie configuratie
Ja volgend jaar wordt alles veel duurder ivm veranderingen v/d bijtelling.
Zeker de D2's worden dan fors duurder ook vanwege de wegenbelasting en houderschapsbelasting die dan ineens wel doorbelast wordt
sterkte met wachten
Ja volgend jaar wordt alles veel duurder ivm veranderingen v/d bijtelling.
Zeker de D2's worden dan fors duurder ook vanwege de wegenbelasting en houderschapsbelasting die dan ineens wel doorbelast wordt
sterkte met wachten
V40 R-Design T3|Caspian Blue|Business Pack Pro|Winter Line|Premium Sound
- Zephyrus
- 2nd Gear member
-
- 1st Gear member
Thnx!
Ik denk inderdaad dat het best een mooie configuratie is, ik had denk ik zelf niet voor dat automatisch parkeren gekozen maar misschien voor dat premium soundsystem.
Ik geloof dat dat businesspack pro ook een beter geluidssysteem inhoudt toch?
Ik heb geen proefrit gemaakt dus ben wel razend benieuwd hoe dat ie voelt, rijdt en klinkt ten opzichte van mijn Nissan Qashquai 1.6 benzine....
Ik denk inderdaad dat het best een mooie configuratie is, ik had denk ik zelf niet voor dat automatisch parkeren gekozen maar misschien voor dat premium soundsystem.
Ik geloof dat dat businesspack pro ook een beter geluidssysteem inhoudt toch?
Ik heb geen proefrit gemaakt dus ben wel razend benieuwd hoe dat ie voelt, rijdt en klinkt ten opzichte van mijn Nissan Qashquai 1.6 benzine....
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Zozo, dat is zeker impulsief!
Maar ik denk niet dat je spijt van de auto gaat krijgen, behalve om de ruimte dan want dat is niet te vergelijken met een Quashquai.
In de V40 kan ik ook niet echt meer met 5 volwassen rijden, wat in de A3 wel mogelijk was.
De stoelen zitten echt zalig en gelukkig dat je alles verstelbaar hebt genomen. Voor de hond zou je ook zo'n rek kunnen nemen van Volvo zelf. Kofferbak scheet nauwelijks met mijn vorige A3.
Je radio is een High Performance wat zeker niet verkeerd is. Zelfs ik ben nog steeds niet onder de indruk van Premium Sound, maar moet er nog eens goed voor gaan zitten.
De auto is binnenin ook heerlijk rustig en stukje stiller dan mijn 1.4TFSI ABT tuned, dus dat komt wel goed.
En het designs... tja... daar hoeven we niets meer over te zeggen toch?
Maar ik denk niet dat je spijt van de auto gaat krijgen, behalve om de ruimte dan want dat is niet te vergelijken met een Quashquai.
In de V40 kan ik ook niet echt meer met 5 volwassen rijden, wat in de A3 wel mogelijk was.
De stoelen zitten echt zalig en gelukkig dat je alles verstelbaar hebt genomen. Voor de hond zou je ook zo'n rek kunnen nemen van Volvo zelf. Kofferbak scheet nauwelijks met mijn vorige A3.
Je radio is een High Performance wat zeker niet verkeerd is. Zelfs ik ben nog steeds niet onder de indruk van Premium Sound, maar moet er nog eens goed voor gaan zitten.
De auto is binnenin ook heerlijk rustig en stukje stiller dan mijn 1.4TFSI ABT tuned, dus dat komt wel goed.
En het designs... tja... daar hoeven we niets meer over te zeggen toch?

V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
-
- 1st Gear member
Dank!!
Overigens valt de ruimte in een Qashquai enorm tegen hoor, van buiten lijkt het heel wat maar binnenin is t gewoon een hatchback, wel een hoge, dat dan weer wel.
Denk dat vooral de kwaliteit binnenin het verschil zal maken vergeleken met mijn nissan lijkt de v40 toch een stuk meer premium.
Vraag me alleen serieus af of ie echt dit jaar geleverd wordt, de dealer vertelde me vanochtend dat ze week 51 hadden gezegd om teleurstellingen te voorkomen maar dat ze de auto in wk 50 verwachten uit te leveren....
Ben benieuwd of ze het waar gaan maken.....
Overigens valt de ruimte in een Qashquai enorm tegen hoor, van buiten lijkt het heel wat maar binnenin is t gewoon een hatchback, wel een hoge, dat dan weer wel.
Denk dat vooral de kwaliteit binnenin het verschil zal maken vergeleken met mijn nissan lijkt de v40 toch een stuk meer premium.
Vraag me alleen serieus af of ie echt dit jaar geleverd wordt, de dealer vertelde me vanochtend dat ze week 51 hadden gezegd om teleurstellingen te voorkomen maar dat ze de auto in wk 50 verwachten uit te leveren....
Ben benieuwd of ze het waar gaan maken.....
- pvdwaal
- 3rd Gear member
De V40 is ene heeeeeel stuk meer premium 
Zelfs vergeleken met mijn vorige A3, man wat een verschil in afwerking en luxe!
Maar in de Qashquai kan je met 3 op de achterbank en dat wordt in de V40 wel krapjes helaas.
En ik verwacht gewoon dat de levering wel goed gaat komen. Tenminste...de bijtelling dan. Levering is eigenlijk van iets minder belang.

Zelfs vergeleken met mijn vorige A3, man wat een verschil in afwerking en luxe!
Maar in de Qashquai kan je met 3 op de achterbank en dat wordt in de V40 wel krapjes helaas.
En ik verwacht gewoon dat de levering wel goed gaat komen. Tenminste...de bijtelling dan. Levering is eigenlijk van iets minder belang.
- 3x Renault Clio
- 3x Renault Clio
-
- 1st Gear member
Ah ok, en ik vond dat model audi al zo mooi afgewerkt!
Ik heb 2 kindjes, 1 kleine terrorist van vier en een prinsesje van 7 dus dat zal allemaal wel passen, als de stoeltjes niet passen lukt het wellicht wel met een zitverhoger...
Mijn vrouw rijdt in een corsa en daar passen ze per slot van rekening ook makkelijk achterin....
Voor wat betreft de levertijd : wk 50 is wel krap aan maar hoorde al een paar geluiden van Volvo rijders dat het ook zomaar weer een paar weken eerder kan worden....?
Ik heb 2 kindjes, 1 kleine terrorist van vier en een prinsesje van 7 dus dat zal allemaal wel passen, als de stoeltjes niet passen lukt het wellicht wel met een zitverhoger...
Mijn vrouw rijdt in een corsa en daar passen ze per slot van rekening ook makkelijk achterin....
Voor wat betreft de levertijd : wk 50 is wel krap aan maar hoorde al een paar geluiden van Volvo rijders dat het ook zomaar weer een paar weken eerder kan worden....?
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Dan moet dat zeker goedkomen met de ruimte.
En ja, die van mij kwam 2 weken eerder dan aan leasemaatschappij was doorgegeven. Dealer hield alleen rekening met slack zoals onverwachtse controle (steekproef), vertraging met vervoer en kleine herplanningen van productie.
En ja, die van mij kwam 2 weken eerder dan aan leasemaatschappij was doorgegeven. Dealer hield alleen rekening met slack zoals onverwachtse controle (steekproef), vertraging met vervoer en kleine herplanningen van productie.
- 3x Renault Clio
- 3x Renault Clio
-
- 1st Gear member
Toch nog maar eens een lijstje gevraagd aan LeaseplanDirect met de
voorgeconfigureerde opties.....
Ben inmiddels razend benieuwd maar de verwachte leverweek is blijkbaar nog steeds wk 51..........
Hier het lijstje......
057 In hoogte verstelbare passagierstoel met verstelbare lendesteun
168 Automatisch dimmende binnenspiegel
179 Extra getint glas achterportieren en achterklep
370 Regensensor
870 Park Assist Pilot inclusief Park Assist voor en achter
872 Kantelbare zitting bestuurderstoel met verstelbare lendesteun
877 Stuurbekrachtiging met drie instellingen voor gevoeligheid
LINE1 Business Pack Pro
Inclusief:
007 Electronic Climate Control, dual zone.
033 Cruise Control
142/522 RTI Navigatiesysteem
235 Audiobediening in stuurwiel
439 Interior Air Quality System
529 Park Assist achter
voorgeconfigureerde opties.....
Ben inmiddels razend benieuwd maar de verwachte leverweek is blijkbaar nog steeds wk 51..........
Hier het lijstje......
057 In hoogte verstelbare passagierstoel met verstelbare lendesteun
168 Automatisch dimmende binnenspiegel
179 Extra getint glas achterportieren en achterklep
370 Regensensor
870 Park Assist Pilot inclusief Park Assist voor en achter
872 Kantelbare zitting bestuurderstoel met verstelbare lendesteun
877 Stuurbekrachtiging met drie instellingen voor gevoeligheid
LINE1 Business Pack Pro
Inclusief:
007 Electronic Climate Control, dual zone.
033 Cruise Control
142/522 RTI Navigatiesysteem
235 Audiobediening in stuurwiel
439 Interior Air Quality System
529 Park Assist achter
- Jumpman
- 4th Gear member
Mooie config, heb ze ook zien staan bij Leaseplan, maar toch gekozen voor een eigen configuratie.
Mijne komt in week 52 dus het kan nog strakker
Mijne komt in week 52 dus het kan nog strakker
2022: Volvo XC40 Pure Electric SM Plus Fjord Blue 20" MY Early 2023
2019: Mercedes-Benz A180d Business Solution AMG Limousine
2016: Renault Talisman 1.6 dCi 130pk Intense Limousine.
2013: Volvo V40 D2 R-Design MY14
2010: Volvo V50 D2 Sport MY11
2007: Honda Civic 2.2 cdti Executive
2019: Mercedes-Benz A180d Business Solution AMG Limousine
2016: Renault Talisman 1.6 dCi 130pk Intense Limousine.
2013: Volvo V40 D2 R-Design MY14
2010: Volvo V50 D2 Sport MY11
2007: Honda Civic 2.2 cdti Executive