Hallo iedereen,
Ik zal mijzelf ff kort voorstellen, ik ben Yme Stechweij uit Enschede.
Op dit moment rij ik nog in een fiat cinquecento, maar heb deze verkocht i.v.m familieuitbreiding. Nou is mijn oog gevallen op een S40/V40 benzine
Mijn budget is niet al te groot. Rond de 1000 - 1200 euro. Ik heb al verschillende advertenties gezien op marktplaats wat mijn interesse heeft gekregen. Alleen is mijn vraag, waar moet ik precies op letten bij de aanschaf van deze type rond het bouwjaar 1996-2000? In mijn ogen kunnen kleine mankementen altijd gerepareerd worden, maar zijn er ook grote mankementen?
Met vriendelijke groet,
Yme Stechweij
Op zoek naar een volvo S40-V40, maar waar moet ik opletten?
- volvo-s40
- 4th Gear member
Zolang je geen T4 neemt zit je voor dat bedrag wel veilig.
1.8 en de 2.0 zijn voor normaal gebruik prima wagens met prima motoren die ook wederom prima met het verkeer mee gaan.
een standaard probleem is de voorruit ontwasseming, en schakelbusjes die niet lekker werken, maar deze zijn zo vervangen en kosten weinig.
Erg grote mankementen hebben de wagens niet al moet je uiteraard er op letten wat het onderhoud is geweest van een 2e (of 10e) hands wagen.
1.8 en de 2.0 zijn voor normaal gebruik prima wagens met prima motoren die ook wederom prima met het verkeer mee gaan.
een standaard probleem is de voorruit ontwasseming, en schakelbusjes die niet lekker werken, maar deze zijn zo vervangen en kosten weinig.
Erg grote mankementen hebben de wagens niet al moet je uiteraard er op letten wat het onderhoud is geweest van een 2e (of 10e) hands wagen.
! WARNING ! DO NOT F*ck with my VOLVO. Serious Injury of Death May Occur.
-
- Starter
Ik had deze gezien, wat vinden jullie van deze?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volv ... =mympBuyer
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volv ... =mympBuyer
- volvo-s40
- 4th Gear member
bouwjaar 1996 naar het model jaar 1997.
Ziet er op het oog wel netjes uit.
Ga er kijken en maak een testrit, oordeel daarna zelf.
uitlaat lijkt wel vernieuwd.
Ziet er op het oog wel netjes uit.
Ga er kijken en maak een testrit, oordeel daarna zelf.
uitlaat lijkt wel vernieuwd.
! WARNING ! DO NOT F*ck with my VOLVO. Serious Injury of Death May Occur.
-
- Starter
Dankjewel voor het advies, ga ik zeker doen.
Bedankt voor de info.
Wat ik me nog wel afvroeg, welke is beter om aan te schaffen? een V40 of een S40? En dan heb ik het niet over het is een station en een sedan maar meer op technisch vlak.
Bedankt voor de info.
Wat ik me nog wel afvroeg, welke is beter om aan te schaffen? een V40 of een S40? En dan heb ik het niet over het is een station en een sedan maar meer op technisch vlak.
- dutchlimits
- 5th Gear member
Technisch zijn het dezelfde auto's, wil je ruimte: V40. S40 is iets lichter.
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001