RTI Navigatiesysteem

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
zoefzoef
Starter

Beste Volvokenners,

Ik ben in het bezit van een volvo s40 1.8 bj 2006 met rti navigatie.
Dit is ook gelijk het probleem.
Bij knooppunten komt de beeldscherm en spraak terug, zodra deze voorbij zijn wordt het scherm geheel zwart wel met spraak.
Ook is het een aantal keer gebeurd dat de rti vanzelf dicht ging, en naar een tijdje weer open.
Ok weer zonder kaart.
Kan iemand aub mijn uitleggen of er iets defect is, heb gelezen in het boekje dat je een tijdje het contact uit moet zetten,dit heb ik gedaan maar niet geholpen.
Wordt het een bezoek aan de dealer???????????????
Groeten Anton
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

zou met zo'n nieuw systeem even teruggaan naar de dealer...
succes iig
eaarsen
2nd Gear member

Lijkt mij een software probleem.
Even opnieuw laten inregelen bij de dealer.
Eric. V70 D5 2002. Full options.
FrankM
4th Gear member

@zoefzoef: ik heb de handleiding even niet bij de hand, maar wat je beschrijft is een instelling. Volgens mij iets als schermbeveiliging of screensaver o.i.d. Dat heeft als gevolg dat het scherm zwart is, behalve bij beslispunten. Dan licht het scherm op en krijg je gesproken instructies. Heb je geen route ingesteld dan gaat het scherm uit en zakt naar beneden. Het weer naar boven komen ken ik niet als feature....

Gr/F
V60 T6 TE MY20 Inscription (lines: Luxury, Winter, Audio, Inscription Plus, Intellisave Pro, Versatility, Park Assist, Verw. voorstoelen)
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”