V70 R

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
ovwest
3rd Gear member

@ Kwartel: Het zal allemaal van de prijs afhangen die iemand er voor wil betalen. Ik heb helemaal geen haast. Hij krijgt maandag ook gewoon z'n beurt bij Volvo (120.000 K beurt) + nieuwe alarm module.Mocht ik hem verkopen wil ik gewoon dat de auto helemaal top is. Daar is de vraagprijs ook naar...

@ 240DL: die V60 PIH is wel echt een cool ding. Heb er in gereden dat gaat ook nog echt goed. Prius? Over my dead body! Verder heb ik wel wat gewetens bezwaren met de Hybrides maar dat is een lang verhaal...

@ Laguna: Haha, ja ik zag hem staan... Nee, ik heb nog een V70R. Is dat trouwens niet iets voor jou (jullie?)

@ Marcel: Ik weet oprecht nog niet of ik haar (mijn V70, die andere is er al uit) er uit gooi. Stiekem vind ik 2 liefdes in mn leven in 1 jaar eruit gooien best heftig (hahahaha)
Ja, het is jammer maar het hoort ook een beetje bij het leven (tenminste bij sommige van ons) Ik ben verder goed uit elkaar gegaan gelukkig. Geen haat en nijd en ook geen spijt. Maar ik wil naast mijn fulltime baan, klein eigen bedrijf nog wat andere investeringen in de toekomst maken en een prachtige maar ook dure auto is nu niet belangrijk. Dat komt wel weer (net zoals jij ook beschrijft!) Trouwens: 9 jaartjes, zo voorbij en dan komt jou kanon gewoon weer! Dikker dan ooit, weet ik zeker!
Volvo V70 R AWD 2003, 426 Silver, Nordkap Blue, Slick (no spoilers no roofrails)

Jeep Cherokee limeted 2000
Volkswagen Polo GTI 1996
Citroen AX GT 1995
Laguna-S60
7th Gear member
Contacteer:

ovwest schreef:
@ Laguna: Haha, ja ik zag hem staan... Nee, ik heb nog een V70R. Is dat trouwens niet iets voor jou (jullie?)
Nee hij gaat er juist uit omdat we per saldo iets goedkopers willen :oops:
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”