
Verkopen jullie er dan nu ook Simonly Data abonnementen bij?
Tja als je dit leest, uit de pdf van de eerste post, hebben ze het maar over één smartphone-app (op je telefoon) om dingen op afstand te bedienen. Daarnaast de Volvo On Call hotspot. Ik vermoed dat Volvo zelf iets van een browser en online radiodiensten als Tune-inbrengt e.d.. Apps als Spotify e.d. zullen opnieuw ontwikkeld moeten worden, omdat ze vooralsnog alleen IOS, Windows en Android gebaseerd zijn.Het fraaie Adaptief TFT Crystal-instrumentenpaneel met drie instellingen is het nieuwste voorbeeld van die filosofie. Met onze Volvo Sensus Connect-oplossingen verandert u het 7” scherm in uw dashboard in een online infotainmentsysteem. Met Volvo On Call beschikt u niet alleen over een WiFi-hotspot maar bovendien over een innovatieve smartphone app die toegang biedt tot tal van functies op afstand.
Qua innovatie dus meerdere stappen terug...Ook het Sensus Touch-infotainmentsysteem is nieuw en zou zich mogen trakteren op een staande ovatie, ware het niet dat Volvo al de stekker heeft getrokken uit diens ontwikkeling. Het Senus Touch werd ondertussen namelijk in alle stilte vervangen door het Sensus Connect dat iets sneller zou werken, maar wel minder mogelijkheden heeft. Vergeet dus die Spotify-app, geen Facebook en Twitter meer, noch Deezer. De enige applicatie die overeind bleef, is TuneIn, een internetradio die je middels een 3G-verbinding muziek bezorgt uit alle hoeken van de wereld. Leuk, maar wel een stap terug van wat voorheen kon met Volvo’s centrale begeleiding. Bron- http://www.autowereld.be/2013/09/25/weg ... 0-d4-2013/