geintegreerde telefoon

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
RobbieV70
1st Gear member

Hoi,

in de midden console van mijn V70 zit een hoorn voor de geintegreerde telefoon.
Eigenlijk zit dat ding me in de weg omdat ik de ruimte voor andere dingen wil gebruiken en gewoon altijd handsfree bel.

voordat ik deze hoorn ga verwijderen lijkt het me handig om te weten of de telefoon het uberhaupt wel doet zonder dit ding.

wie o wie laat het me weten??

Robert
Volvo V70 2.4T Geartronic bj 2000
Volvo V70 2.4 automaat bj 2003
Ben
Executive Member
Contacteer:

Of hij er zomaar uit kan weet ik niet. Ik weet wel dat als hij niet goed in de houder zit, je handsfree het niet meer doet.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Delta
4th Gear member

Ben schreef:Of hij er zomaar uit kan weet ik niet. Ik weet wel dat als hij niet goed in de houder zit, je handsfree het niet meer doet.
Tja,
Dan zou je toch zeggen dat in de houder een schakelaartje moet zitten die je dus ook gewoon vast kunt zetten. Waarna je dan de handunit kunt verwijderen.
Pieter
Battlecruiser
8th Gear member

Er zit inderdaad een schakelaartje.

Maar omdat het hele spul via een boel software geschakeld is, kan er door het lospluggen van de hoorn misschien door de software alarm geslagen worden met als gevolg dat ie niks meer doet?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
R3dn3ck
2nd Gear member

Ja of twee draadjes met elkaar verbinden zodat de geintegreerde telefoon "denkt" dat de hoorn op de haak zit.
Maar ik heb te weinig verstand van deze zaken om dat met zekerheid durven te zeggen.
RobbieV70
1st Gear member

Ik heb het gewoon gedaan!

stekker achter de asbak achter in de middenconsole losgemaakt, en vervolgens de complete hoorn verwijderd.

Alles doet 't verder nog, en er past een hoop meer "zooi" in het bakje!

Robert
Volvo V70 2.4T Geartronic bj 2000
Volvo V70 2.4 automaat bj 2003
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”