Bedankt voor de complimenten. Ik loop ook nog elke keer met een glimlach naar de auto, voor mij een teken dat ie helemaal goed is
Vanavond eens lekker wat puntjes kunnen uitzoeken van de auto:
- Flitspalen, trajectcontroles, mobiele flitsers en rood licht flitsers ingeladen in het navigatiesysteem > werkt erg goed, zelfs met geluid en afbeelding op de kaart.
- Boordcomputer uitgevogeld > het was mij niet duidelijk hoe de dagteller(s) werkte(n), dat heb ik nu wel door. De meter geeft nu 19km/l aan over de eerste 650 km. Ben benieuwd of de boordcomputer een beetje nauwkeurig is qua weergave van het verbruik.
- Contraststand van het dashboard maakt dat de Performance-stand wel mooi is, zonder contrast niet (te rood). Nu lekker rustig aan de ogen, en toch de grote snelheidsmeter. Ik merk dat ik mij daardoor veel netter aan de snelheid houd, voor mij ideaal dus.
Via het dit forum heb ik al diverse tips gevonden die erg handig zijn. Dat maakt het rijden nog fijner
Ik ben nog van plan om LED lampjes te monteren in de lampjes onderin de spiegels, die steken nu nogal geel af bij de rest. Silver Vision knipperlichten staan ook in de planning. Voor is niet te vinden, dat is een lampje met niet gangbare fitting (HY21W).