Beste lezers.
Wat geweldig, al die reacties op mijn berichtje. Ik moet zeggen dat ik met plezier, en met een veilig gevoel in de 960 heb gereden. Alleen, iedere maand betaal ik zo'n 70 Euro voor een auto die bijna geen km. meer rijdt. Ook vroeger trouwens al niet. In 14 jaar ruim 60000 km. Ik zal ook proberen wat foto's op de site te krijgen. Ik had geen enkel idee dat er zoveel liefhebbers van zo'n auto zijn. Wat ik ook opmerkelijk vind is, dat de eerste uitlaat er nog onder zit. Ik heb trouwens nimmer een probleem gehad. Normale beurten, maar verder helemaal niets. Ja, filters etc. en olie verversen. Ik zal contact opnemen met een bekleder voor de portierbekleding. Ik vind het geen gezicht. Dank verder voor alle adviezen.
volvo 960
Als je het kunt betalen zou ik hem lekker houden, je hebt een nog bijna nieuwe Volvo zo als ze niet meer worden gemaakt. Heel veel krijg je er waarschijnlijk toch niet voor. Nu al youngtimer dus misschien klassieker van de toekomst!
- volvo 960R
- 3rd Gear member
Voor een eventuele verkoop houdt ik mij aanbevolen..
Maarr... waarom wegdoen ?
Je weet wat je nu hebt, een betrouwbare wagen die al 14 jaar probleemloos van A naar B tot Z gaat.
Het is een dure auto, ja... maar wat zal de nieuw vervangende auto gaan doen...
Ik ben zelf ook van een 960 2.5 uit 97 overgestapt naar een 960 3.0 uit 96.
De 97'er heb ik 4,5 jaar gehad, de 96'er heb ik nu 3-kwart jaar en daar heb ik al meer voor onderhoudt moeten betalen dan aan de 97'er in 4,5 jaar tijd.
Maarr... waarom wegdoen ?
Je weet wat je nu hebt, een betrouwbare wagen die al 14 jaar probleemloos van A naar B tot Z gaat.
Het is een dure auto, ja... maar wat zal de nieuw vervangende auto gaan doen...
Ik ben zelf ook van een 960 2.5 uit 97 overgestapt naar een 960 3.0 uit 96.
De 97'er heb ik 4,5 jaar gehad, de 96'er heb ik nu 3-kwart jaar en daar heb ik al meer voor onderhoudt moeten betalen dan aan de 97'er in 4,5 jaar tijd.
-
- Starter
Beste lezers.
Ik krijg de opdracht "in de topic te blijven". Oei, ik ben zo onhandig in deze dingen. Doe ik het zo goed?? Anders wil ik graag uitleg hebben hoe ik een en ander dien te doen. Ik zal eerdaags proberen wat foto's te maken.
Ik vond trouwens ook nog de oorspronkelijke offerte voor deze 960. Was destijds(mei/juni 1997) in guldens 105.000 voor de eerste eigenaar. Dit was een man van ruim zeventig jaar oud. Een oud-directeur van een fabriek. Hij ruilde de 960 in voor een BMW. (1999).
Ik krijg de opdracht "in de topic te blijven". Oei, ik ben zo onhandig in deze dingen. Doe ik het zo goed?? Anders wil ik graag uitleg hebben hoe ik een en ander dien te doen. Ik zal eerdaags proberen wat foto's te maken.
Ik vond trouwens ook nog de oorspronkelijke offerte voor deze 960. Was destijds(mei/juni 1997) in guldens 105.000 voor de eerste eigenaar. Dit was een man van ruim zeventig jaar oud. Een oud-directeur van een fabriek. Hij ruilde de 960 in voor een BMW. (1999).
- admiral
- 5th Gear member
Als je alle post heb doorgelezen dan zie onder aan nieuw antwoord als je daarop klikt kun je de tekst intypen en dan klik je op verstuur.karbat schreef:Beste lezers.
Ik krijg de opdracht "in de topic te blijven". Oei, ik ben zo onhandig in deze dingen. Doe ik het zo goed?? Anders wil ik graag uitleg hebben hoe ik een en ander dien te doen.
Mocht je hulp nodig hebben met het plaatsen van foto's dan horen we dat wel.