zeker doen een t6 op gas ik rij de hele dag rond met een glimlach,zelfs bij de pomp
al dat gezeur over afschrijving en onderhoud :evil:
nee, met een d5 heb je geen ondehoud :signquestion:
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
En daar voor een v40 op gas g3 +/- 5jaar en 120000km (totaal220000km)
En daar voor een mazda 626 op gas g2 6jaar 180000km (totaal250000km)
en natuurlijk kan het stuk ,het wordt warmer. :onfire:
en je kan geluk of pech hebben.
laat ik mij dan geluk hebben! ::D
ik wilde niemand boos maken.
vriendelijke groet marc
Er is niemand boos, iedereen hier heeft alleen zijn eigen idee over een auto op gas. En dan met name als het wat hoger vermogende auto's betreft.
Het is niet degene met de jarenlang goed rijdende gasauto die gehoord wordt, maar de anderen die van de ene ellende in de andere vallen en dat uitgebreid uitmeten in de diverse topics. Dit samen met de klok en klepel reacties geeft natuurlijk een smeuig verhaal......
Zelf heb ik bewust geen lpg in mijn S80, terwijl ik jarenlang op lpg gereden heb. Je kan geluk hebben zoals je zelf schrijft, alleen heb ik het meestal niet.
En ik moet zeggen, het verbruik op benzine is keurig. Ben tevreden met het kosten/baten plaatje.
Iemand schreef dat probleemloos i.c.m. lpg altijd voortkwamen uit ervaringen uit het verleden, en dat is meer dan waar. Op zijn minst is het zo dat recentere ervaringen vaker melding van kosten/problemen maken.