Richtingaanwijzerglas
-
- 1st Gear member
Beste mensen,ik vraag dit voor een vriend van mij met een S80 van 2000,zijn richtingaanwijzerglas is stuk,waarschijnlijk door steenslag en wil hem nu vervangen.Wie kan mij vertellen hoe te werk te gaan.B.v.d.
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
Bij de S80 zijn die gescheiden, S60 en V70 is één geheel dus hij heeft geluk 

Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
-
- 2nd Gear member
Het glas van de richtingaanwijzer is zelf niet los te vervangen, je moet dan gewoon het hele unitje vervangen.
Als je de motorkap open hebt, zie je achter die richtingaanwijzer-unit een lipje zitten die je met een dunne schroevendraaier naar beneden moet drukken, tegelijkertijd probeer je de unit eruit de drukken (naar voren). Het lipje is voor de eerste keer misschien niet makkelijk te vinden, het is een grijs lipje met een verhoging erop, die klikt vast aan de koplamp unit. Je moet hem van bovenaf kunnen zien zitten. De nieuwe unit duw je terug op zijn plaats, die klikt dan vanzelf vast.
Rens
Als je de motorkap open hebt, zie je achter die richtingaanwijzer-unit een lipje zitten die je met een dunne schroevendraaier naar beneden moet drukken, tegelijkertijd probeer je de unit eruit de drukken (naar voren). Het lipje is voor de eerste keer misschien niet makkelijk te vinden, het is een grijs lipje met een verhoging erop, die klikt vast aan de koplamp unit. Je moet hem van bovenaf kunnen zien zitten. De nieuwe unit duw je terug op zijn plaats, die klikt dan vanzelf vast.
Rens