Is dat cuppen nou te voorkomen eigenlijk?
(Het wisselen van voor naar achter helpt in het tempo van cuppen vlgs mij maar haalt niet de oorzaak (waarvan ik dus niet weet wat dat is) weg.
Nope! Ene auto is er gewoon gevoeliger voor dan de andere. V50 staat er om bekend.Oxfordstreet schreef:Is dat cuppen nou te voorkomen eigenlijk?
Type band (profiel) kan wel verschil maken, heb ik tenminste begrepen. Bij een profiel met meer groeven in de lengte, rolrichting dus, zou cuppen minder snel optreden.Oxfordstreet schreef:![]()
Was er al bang voor maar dacht dat het een fabeltje was...
Dank je oceanracer
voor het antwoord
hmmm Dat is niet zo'n gekke opmerking. Even controleren wat er inderdaad gebeurt bij stroomuitval.DrRossi schreef:En check hoe die reqgeerd als er stroomuitval is geweest.
Ik heb ooit eens een apparaat gehad wat opende zodra er weer stroom was, erg vervelend.
Welke merk banden heb je? Sommige merken zijn er gevoeliger voor.Oxfordstreet schreef:Twee nieuwe achterbanden (winter). Beide waren gecupped
Is dat cuppen nou te voorkomen eigenlijk?
Ja, nog in groen kunststof hoes.Oceanracer schreef:De welbekende pionierschop...
Met de groene hoes er nog bij, daar moet je zuinig op zijn, is een collectors item.Mart van der Steeg schreef:Ja, nog in groen kunststof hoes.Oceanracer schreef:De welbekende pionierschop...
1x nodig gehad om voorwielen vrij te maken.
Ja, nog in groen kunststof hoes.Oceanracer schreef:De welbekende pionierschop...