http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores ... tId=113004
Vooral het LED-lampje maakt 'm helemaal af

Edit: hij past natuurlijk niet in het design-vakje...
Ook daarvoor heeft de Action een vele malen goedkoper edoch kwalitatief evengoed alternatief.Ben schreef:Ik gebruik al jaren dit soort sproeispul
Ik ben niet bang maar zou het wel zonde vinden van een auto die ik net 2 dagen heb. Niet gek toch?wombido schreef:ALs je zo bangt bent dan raad ik je aan om 'm ergens binnen of in een parkeergarage te zetten..
Aan de andere kant het is en blijft maar een auto hoor ... welliswaar een mooie.
Dat is inderdaad zonde als bij zo'n verse auto stormschade optreedt.robbertos schreef:Ik ben niet bang maar zou het wel zonde vinden van een auto die ik net 2 dagen heb. Niet gek toch?wombido schreef:ALs je zo bangt bent dan raad ik je aan om 'm ergens binnen of in een parkeergarage te zetten..
Aan de andere kant het is en blijft maar een auto hoor ... welliswaar een mooie.
In het deurvak aan de bestuurderszijde zit aan de achterkant een sleuf waar je de ijskrabber in kan steken, heel ingenieus!sander69 schreef:met een big smile lees ik dit topic...![]()
echter, ik heb nog geen idee waar dit design krabbertje moet komen te zitten.....
hij komt toch niet "zomaar" in het vakje in de deur te liggen...ik ga er toch vanuit dat jullie een "speciaal plekje" hebben voor dit krabbertje?
iemand foto wellicht???
Ehhh, verwacht je een ramp scenario? Ben je stiekem een "prepper"?Jeroen C schreef:deken check
schep check
sneeuwkettingen check
noodsignalen check
rantsoen (3 dagen) check
ik ben er klaar voor!