Beste mensen,
Zijn de aandrijfassen van de S80 2.5T model 2003-2006 van een geartronic bak hetzelfde als die van de normale automaat?
Klopt het dat de aandrijfassen van de eerdere bouwjaren 1998-2002 anders zijn dan die van de 2003-2006, of zijn de latere verbeterd?
Assen van andere motoren/modellen ook geschikt?
Alvast bedankt voor de reacties.
Aandrijfassen S80 2003-2006 automaat en geartronic identiek?
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Blijkbaar heeft niemand de juiste informatie.
Maar ik kan mij voorstellen dat de assen anders zijn van lengte en opbouw, zeker als de versnellingsbakken verschillend zijn van bouw.
Maar ik kan mij voorstellen dat de assen anders zijn van lengte en opbouw, zeker als de versnellingsbakken verschillend zijn van bouw.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 1st Gear member
Sinds Bart Simson en Ramon&Ramon niet meer actief zijn op dit prikbord zijn er nog maar weinigen die antwoord weten op vragen over techniek en dat is best jammer. Dus jouw reactie dat niemand hier de juiste informatie lijkt te hebben ik goed plaatsen.
- Frumpy
- 5th Gear member
In de database van de groothandels wordt alleen maar gesproken over handgeschakeld en automaat. Nu kan ik goede assen scoren van eenzelfde auto met dezelfde motor, maar dan geartronic. Zal de gok maar wagen dan, kan ze desnoods weer terugbrengen als ze niet passen. Kost alleen maar wat extra tijd en moeite.Msuidgeest schreef:Blijkbaar heeft niemand de juiste informatie.
Ben zelf ook niet zo vaak meer op het forum, maar met een probleempje is het altijd wel handig.CorMulder schreef:Sinds Bart Simson en Ramon&Ramon niet meer actief zijn op dit prikbord zijn er nog maar weinigen die antwoord weten op vragen over techniek en dat is best jammer. Dus jouw reactie dat niemand hier de juiste informatie lijkt te hebben ik goed plaatsen.
Wist niet dat Ramon&Ramon en Bart Simpson hier niet meer vertoeven, dat waren inderdaad vaak rotsen in de branding.
S80 2,5T AUT5 2004
-
- 2nd Gear member
S80 2009 2.5T Summum
-
- 6th Gear member
CorMulder schreef:Sinds Bart Simson en Ramon&Ramon niet meer actief zijn op dit prikbord zijn er nog maar weinigen die antwoord weten op vragen over techniek en dat is best jammer. Dus jouw reactie dat niemand hier de juiste informatie lijkt te hebben ik goed plaatsen.
+1
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.