Vieze kont!
- Cascam
- 2nd Gear member
Ik had dat ook, 3 dagen nadat ik hem had opgehaald was hij alweer zwart, ik heb hem toen in de wax gezet, en dat is veel beter!Peter/v40 schreef:Dank voor de antwoorden. ik blijf gewoon wassen.
De dealer poetst de auto niet voor aflevering, ze wassen hem alleen en dan blijft alles aan je auto kleven.
Ik heb Meguiars carnuba wax (vloeibaar) gebruikt, hardwax is beter, maar wel meer werk,..
De afgelopen weken heb ik em elke 2 weken gewassen, en ik rij zo'n 2000km per week,..
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
Wees blij dat het de achterkant is, daar heb je geen last van.
Bij de Mercedes van de baas trekt de linker buitenspiegel helemaal dicht met vuil, dat is pas irritant.
Bij de Mercedes van de baas trekt de linker buitenspiegel helemaal dicht met vuil, dat is pas irritant.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
-
- 2nd Gear member
De mijne staat in de collinite http://www.carclean.nl/product/Collinit ... 845_101219
En bijhouden met
http://www.carclean.nl/product/Nanolex/ ... 001_102484
Daardoor gaat et er gemakkelijker af.
En mijn foamgun zal ook van pas komen deze winter denk ik.
En bijhouden met
V40 D3 R-design Ice White
- toppertje
- 6th Gear member
zonder denigrerend te doen, je meent toch niet echt datPeter/v40 schreef:Heej Toppertje bedankt voor je inbreng, super!!
Misschien moet jij je vrouw wat minder plagen en was je nu beter gehumeurd geweest.
Prettig weekend nog.
dat je vraagstelling serieus was?
alhoewel,ik begin nu toch echt te twijfelen. :twisted:
maar om even on topic te blijven,ik verwijder voor de winter altijd mn spatborden,dat scheelt erg veel poetsen.
geen glans zonder wrijving
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Laat ik dit er van zeggen, ook ik had moeite om serieus te reageren om reden van het vet gedrukte hier boven in het citaat.toppertje schreef:zonder denigrerend te doen, je meent toch niet echt datPeter/v40 schreef:Heej Toppertje bedankt voor je inbreng, super!!
Misschien moet jij je vrouw wat minder plagen en was je nu beter gehumeurd geweest.
Prettig weekend nog.
dat je vraagstelling serieus was?
alhoewel,ik begin nu toch echt te twijfelen. :twisted:
maar om even on topic te blijven, ik verwijder voor de winter altijd mn spatborden, dat scheelt erg veel poetsen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Cascam
- 2nd Gear member
Goeie tip van die collinite, werkt dat echt zo goed? Dan ga ik die ook maar bestellen, in de reviews word gezegd dat het nog beter is dan Meguiars, en het is volgens mij ook nog goedkoper, bedankt voor de tip!Toxictooms schreef:De mijne staat in de collinite http://www.carclean.nl/product/Collinit ... 845_101219
En bijhouden met
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
- ex-Mooseman
- 4th Gear member
Colli is idd goedkoper. 20 euro voor een fles. De 845 is gekend om zijn lange standtijd, tot 6 maanden, en is dan ook erg gegeerd als winterwax bij veel detailers.
Ruikt een beetje chemisch, en vooral: niet te dik aanbrengen, beter twee dunne laagjes met tussenin uitbuffen, dan 1 dikke.
Ruikt een beetje chemisch, en vooral: niet te dik aanbrengen, beter twee dunne laagjes met tussenin uitbuffen, dan 1 dikke.
- Cascam
- 2nd Gear member
Ja €17,95 zag ik, dus 2 dunne laagjes en dan 1 dikke, gelukkig vind in autopoetsen niet erg,.. Ik zal 't bestellen thanx!ex-Mooseman schreef:Colli is idd goedkoper. 20 euro voor een fles. De 845 is gekend om zijn lange standtijd, tot 6 maanden, en is dan ook erg gegeerd als winterwax bij veel detailers.
-
- 2nd Gear member
carclean is een super webshop voor autopoetsmiddelen.
levering is altijd zeer snel.( en altijd een klein geschenk bij de bestelling)
En inderdaad lees maar eens wat reviews over de collinite, goedkoop en zeer goed.
=D>
levering is altijd zeer snel.( en altijd een klein geschenk bij de bestelling)
En inderdaad lees maar eens wat reviews over de collinite, goedkoop en zeer goed.
=D>
- Fredhead
- Geartronic member
Nee er wordt bedoelt dat 2 dunne laagjes beter zijn dan 1 dikke.Cascam schreef:Ja €17,95 zag ik, dus 2 dunne laagjes en dan 1 dikke, gelukkig vind in autopoetsen niet erg,.. Ik zal 't bestellen thanx!ex-Mooseman schreef:Colli is idd goedkoper. 20 euro voor een fles. De 845 is gekend om zijn lange standtijd, tot 6 maanden, en is dan ook erg gegeerd als winterwax bij veel detailers.
Oftewel gewoon 2 dunne laagjes aanbrengen en dan klaar, geen dikke er achteraan
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Our first Volvo
- 1st Gear member
Gisteren voor het eerst de V40 gewassen. De kont was echt heel vies. Er blijft niets anders op om de auto elke twee weken te wassen. Bij het afdrogen van de V40 kwam ik erachter dat de auto een Zij is. Al die welvingen, wow... wat een design!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lancia Ypsilon (Platino)
Lancia Delta ( ORO)
Lancia Ypsilon
Audi A4 Avant
Lancia Ypsilon
Lancia Lybra
Lancia Ypsilon (Elefantino)
Fiat Punto
V40 D2 Momentum Raw Copper
Voorgaand (lease en privé):
Renault Megane
Lancia Ypsilon (Platino)
Lancia Delta ( ORO)
Lancia Ypsilon
Audi A4 Avant
Lancia Ypsilon
Lancia Lybra
Lancia Ypsilon (Elefantino)
Fiat Punto
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
*Hoest*
Mag ik er fatsoenshalve op wijzen dat wij alhier driven2shine als forumsponsor en materiedeskundige hebben!
Koopt dus elders niet wat DRIVEN2SHINE u met korting en dus goedkoper biedt.
NB: Ik heb geen aandelen bij Steve maar ben wel een zeer tevreden klant.
*kuch*carclean is een super webshop voor autopoetsmiddelen.
Mag ik er fatsoenshalve op wijzen dat wij alhier driven2shine als forumsponsor en materiedeskundige hebben!
Ik weet het, het is flauw maar: voor alle punten geldt bij driven2shine hetzelfde maar wat ik dus bij die carclean mis maar wat op driven2shine wel van toepassing is, dat is dat de leden van het Volvo-forum bij DRIVEN2SHINE KORTING KRIJGEN.levering is altijd zeer snel.( en altijd een klein geschenk bij de bestelling) En inderdaad lees maar eens wat reviews over de collinite, goedkoop en zeer goed.
Koopt dus elders niet wat DRIVEN2SHINE u met korting en dus goedkoper biedt.
NB: Ik heb geen aandelen bij Steve maar ben wel een zeer tevreden klant.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 2nd Gear member
Sorry, mijn fout.
Daar had ik nog niet op gelet.
Ik zal het eens bekijken ::oops: ::oops:
Daar had ik nog niet op gelet.
Ik zal het eens bekijken ::oops: ::oops:
-
- 2nd Gear member
ziet er een goede shop uit maar ze hebben jammer genoeg bijna geen enkel van de producten die ik gebruik.
Maar toch bedankt voor de tip.
Maar toch bedankt voor de tip.