Dockingsplek iPhone (4s)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
spacewagon
3rd Gear member

pkrielen schreef: Nu een paar maanden verder, bevalt het nog steeds goed ?
Ik heb mijn V40 net opgehaald en wil graag een zelfde opstelling gaan maken als jij..
Ben dus erg benieuwd naar verhalen over gebruiksgemak, storingen en blijvende schroefgaten.. (leasebak..)

-Pascal.
Yep, werkt prima! Heb nog twee keer gehad dat het geluid ineens via de telefoon ging. De andere honderd+ keren niet.

Er komt één schroefgat; aan de binnenkant van het dashboardkastje. Zie je niet als het kastje dicht is. Achteraf kun je daar een 'dopje' op zetten als je de auto moet inleveren. Overigens is zo'n gaatje toegestaan bij (in ieder geval) Alphabet.
Mijn V40: D2 Summum
Timmie
2nd Gear member
Contacteer:

Is het mogelijk de houder rechts van het sensus scherm te plaatsen? De hoek likt al mooi op de bestuurder gericht te zijn.
8-7-2013 besteld, 2-10-2013 geleverd! D2 R-design, Black, business pack pro, R-design Pro, verwarmbare voorstoelen, keyless drive, zonder type aanduiding. foto's: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 02#1221402
danceplaza
2nd Gear member

HakanC schreef:
LightStar schreef:
HakanC schreef:Ik heb hem binnen.. vandaag of morgen zet ik het erop..
Heb je hier al foto'tjes van ? en heb je ook een USB verlengkabel gebruikt ? zoja hoe lang ? ik moet die namelijk nog bestellen (heb 1 van 3 meter liggen maar dat is iets te veel van het goede...)
Nu nog universele telefoonhouder. Wacht op mijn actieve houder van Brodit (Backorder)

USB kabel lengte hangt af van hoe je het zou willen leggen. Maar hoe langer, hoe minder snel het oplaadt.. Heb nu een lengte van 1,5 meter of zo.

Afbeelding

Afbeelding
begint jou kuda al los te zitten? aangezien bij kuda houder maar met 1 schroefje is vast gezet en een stukje materiaal wat tussen de midden console en de houder bijelkaar wordt gehouden.

hij hangt er nu een beetje gammel bij. :(
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
spacewagon
3rd Gear member

danceplaza schreef: begint jou kuda al los te zitten? aangezien bij kuda houder maar met 1 schroefje is vast gezet en een stukje materiaal wat tussen de midden console en de houder bijelkaar wordt gehouden.

Bij mij zit 'ie nog super strak en stevig. Heb wel wat gerommeld met met monteren. De eerste twee keer kreeg ik 'm niet goed vast. Hij viel er af met een beetje drukken. Bij de derde keer zat 'ie pas echt goed klem. Metalen stukje achter de middenconsole en strak met de schroef in het dashboardkastje.
HakanC
3rd Gear member

spacewagon schreef:
danceplaza schreef: begint jou kuda al los te zitten? aangezien bij kuda houder maar met 1 schroefje is vast gezet en een stukje materiaal wat tussen de midden console en de houder bijelkaar wordt gehouden.

Bij mij zit 'ie nog super strak en stevig. Heb wel wat gerommeld met met monteren. De eerste twee keer kreeg ik 'm niet goed vast. Hij viel er af met een beetje drukken. Bij de derde keer zat 'ie pas echt goed klem. Metalen stukje achter de middenconsole en strak met de schroef in het dashboardkastje.
Bij mij is het nog steeds strak.. Het kan zijn dat de lip die je tussen doet tijdens het monteren iets verbuigt.. deze dient naar een goede positie gebogen te worden zodat het strak zit.. Ook is het van belang day je op de juiste plek je schroef in draait.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
reingraat
2nd Gear member

Ik krijg m ook niet goed vast, heb het idee dat het metalen plaatje links niet lekker wil vastzitten, hoe hebben jullie dit opgelost?
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
spacewagon
3rd Gear member

Moeilijk te zeggen. Moest het ook drie keer proberen. Eerst het metalen lipje en daarna pas de schroef.
reingraat
2nd Gear member

Dank je,
Is er weer eentje voor komende week.

Hij zit nog goed vast bij je?
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
basboers
1st Gear member

Ook hier de kuda en die zit nog steeds na 6000km geen probleem gehad met het erop zetten. Idd het lipje iets naar binnen duwen en dan op zn plek geduwd houden terwijl je de schroef aandraait.
reingraat
2nd Gear member

Moet je aan het lipje buigen?
Moet het lipje tussen het metaal, en het plastic van het console,
Of achter het plastic?
spacewagon
3rd Gear member

basboers schreef:Ook hier de kuda en die zit nog steeds na 6000km geen probleem gehad met het erop zetten. Idd het lipje iets naar binnen duwen en dan op zn plek geduwd houden terwijl je de schroef aandraait.
Hier al 20.000 kilometer stevig vast.
basboers
1st Gear member

reingraat schreef:Moet je aan het lipje buigen?
Moet het lipje tussen het metaal, en het plastic van het console,
Of achter het plastic?
Het gedeelte wat achter je dashboard haakt.
LightStar
4th Gear member

Bij mij zat deze in 1x vast (kon hem ook los laten toen die in het console gedeelte geklemd zat, en zo zit hij vandaag de dag nog steeds.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
danceplaza
2nd Gear member

pff hij zit nog steeds niet lekker strak en heb nog steeds nog wat spelling
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Poekoek
3rd Gear member

Bij mij zat ie ook niet echt stevig, als je op de onderkant duwde kwam het lipje snel los. Dit heb ik verholpen door een stukje tape om het lipje te wikkelen en nu zit ie mooi stevig :)
V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic

Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
Toxictooms
2nd Gear member

Ik gebruik deze voor mijn gps en/of gsm
http://www.tetrax.com/en/products/iphon ... etrax-xway
V40 D3 R-design Ice White
Black kiwi
2nd Gear member

Toxictooms schreef:Ik gebruik deze voor mijn gps en/of gsm
http://www.tetrax.com/en/products/iPhon ... etrax-xway
Bevalt dat een beetje? Ik heb de voorloper en/of het simpele broertje hiervan gehad. Die had geen kunststof 'X' maar enkel dat enorm sterke magneetje. Hij viel er absoluut niet af, maar draaide mee in iedere bocht, wat best irritant is.
V40 D2 MY14 | Flamenco Red Metallic | Business Pro | Winter Line | Panoramadak | Diffuser + dubbele ovale uitlaat | Zomer: 17inch Tornado (zwart) | Winter: 17inch Mannan | Sunblinds

Suzuki GSR600 '07 | White Pearl | Laser X-Treme dempers | No-cat | BSM sportfilter | Tuned by Hoegee

Honda CB450N '86 | Grey Metallic
Toxictooms
2nd Gear member

Ik heb die met het kruis.
Bij mij hangt er een tomtom go live 1000 aan en geen enkel probleem.
Hij hangt aan de middenste ventilatierooster.
Poekoek
3rd Gear member

Moet je dan ook nog een klein magneetje op het apparaat (bijv. smartphone) zelf plaatsen zodat ie blijft zitten in de X-way?
V40 D2 R-Design | Rebel Blue | Business Pack Pro | Winter Line | 18"; S/V60 Ixion | High Performance dakspoiler | Zwart gewrapt dak | etc. | Topic

Daarnaast privé in het bezit van een Peugeot 106 Rallye en een Citroën BX GTi 16V
Toxictooms
2nd Gear member

Je moet inderdaad een klein metalen rondje op het toestel kleven, er zitten er 2 bij d X-way.
Voor een i- phone bestaat er een speciale cover waarin hij past zodat je niets op je i phone moet kleven.
http://www.tetrax.com/en/products/iphon ... trax-xcase
Er zijn verschillende toepassingen mogelijk
http://www.tetrax.com/en/applications/gallery
Plaats reactie

Terug naar “V40”