Na mijn langjarige voorsteltopic http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=41008 ben ik mij aan het oriënteren op het aanpassen van wat gebruiksgemak. Concreet: er moet eerst een optie zijn tot fatsoenlijk bellen, en later wellicht ook zorgen voor streaming audio oid.
Bij het uitpluizen van het forum kom ik steeds een complete oplossing van volvotech tegen. Klinkt allemaal erg goed en positief. Echter als het vooralsnog op een goedkopere oplossing kan is dat wenselijk.
Ik heb nog een oude parrot ck-3100 liggen. En die zou volgens mij gekoppeld moeten kunnen worden aan de aanwezige hu-603. Echter: ik zie nergens een aansluiting voor de mute, en dat zou betekenen dat de speakers keihard worden ontkoppeld vanuit de parrot. Opzichzelf voor telefonie niet zo een probleem, maar elegant is anders.
Echter: ook met die mooie volvotech set is er dan toch sprake van dezelfde keiharde onderbreking van het signaal ?
Nog een andere is dat ik in vida zie dat er op de hu-603 aux-in draadjes zijn op de A stekker. Maar kan daar bv via een standaard 3.5mm jack een signaal op gezet ?
Nogmaals: ik heb het forum goed doorzocht, maar ik zie de bomen en het bos. Maar niet het bos bestaande uit de losse bomen..... Vast dank voor jullie reactie ondanks de waarschijnlijke 'daar gaan we weer reactie....'
hu-603 aux-in activatie oid ?
-
- 6th Gear member
Koop een parrot 9200 met een Mii. Ik heb het ook gedaan. Je wensen voor bellen en muziek gaan in vervulling. En door de Mii gaat de muziek over jouw Volvoversterker. Je kunt stramen via bluetooth, aux, sd, ipod en usb.
www.volvotech.eu kan je daarbij perfect verder helpen.
www.volvotech.eu kan je daarbij perfect verder helpen.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
-
- 1st Gear member
Ik heb intussen een parrot 9200 ingebouwd met een kabel van volvotech.
telefoon werkt prima. audio heeft wel wat eigenaardigheden ( parrot heeft geen fader, balance e.d. basic zaken).
Voor nu vind ik het prima. Geen idee of ik mij in de toekomst ga ergeren aan het 'buiten de radio om' werking van de parrot ten opzichte van de extra hoeveelheid euro's die het kost om het over de radio te laten lopen.
Gegeven het feit dat ik een HU-603 heb vind ik die kwaliteit ook niet om over naar huis te schrijven. Het is prima, maar niet super.
telefoon werkt prima. audio heeft wel wat eigenaardigheden ( parrot heeft geen fader, balance e.d. basic zaken).
Voor nu vind ik het prima. Geen idee of ik mij in de toekomst ga ergeren aan het 'buiten de radio om' werking van de parrot ten opzichte van de extra hoeveelheid euro's die het kost om het over de radio te laten lopen.
Gegeven het feit dat ik een HU-603 heb vind ik die kwaliteit ook niet om over naar huis te schrijven. Het is prima, maar niet super.
-
- 6th Gear member
Ik heb die Mii wel... Het is wel een aanrader. Klinkt een pak beter hoor.Psilin schreef:telefoon werkt prima. audio heeft wel wat eigenaardigheden ( parrot heeft geen fader, balance e.d. basic zaken).
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.