Met alle respect..Live schreef:Dat meen je niet! Dat geluid is juist super! Bij normaal rijgedrag niet aanstoot gevend, maar je hoort wel dat het een motor is met veel potentie, en een V8 loopt zo lekker. Bij vol gas is het veel dB, maar dat heb je dan zelf in de hand, en welke 500+ pk motor maakt nou geen kabaal? Hoort er bij, en is onderdeel van de basis van de emotie die bij auto;s hoort. Ik ben blij dat ik nog opgegroeid ben in een periode waarin zulke auto's bestaan, en moet er niet aan denken dat (sport) auto's zometeen geen geluid meer maken.diesel01 schreef:
Vorige week in Dusseldorf een aantal AMG's en RS producten gehoord, ik zou mij dood schamen als ik bij elk verkeerslicht dergelijk geluid produceer.
Maar als ik voor een voetgangers rood licht sta te wachen en er is een CLS65 AMG die volgas weg trekt waarbij kleine kinderen spontaan in huilen uitbarsten mogen ze wat mij betreft de auto in een schredder gooien.
Klappen van meer dan 100decibel waar ik niet om gevraagd heb.
Ik zie dagelijks jonge mensen die blijvend gehoorschade hebben door discotheken en stuk voor stuk willen ze graag terug in de tijd om het ongedaan te maken.
Ga dan lekker naar een circuit en leef je daar met gelijkgestemden uit.
Het lijkt ook overigens dat de berijders van dergelijke auto's nooit normaal kan doen.
De Bentley Continental rijder met V12 laat zich niet verleiden en daat kan ik van genieten