Versnellingsbak service vereist

VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Dit soort vage dingen vragen er om om eerst gezocht te worden in de aansluitingen van bijvoorbeeld de CEM en de ECM.
Kijk die eens na op corrosie?
Simpele job en door jezelf uit te voeren...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
ArjenXC90
1st Gear member

Beste Volvorijders
Jpwg001 heeft de gouden tip gegeven. Vorige week woensdag ben ik bij Frans Ehrich van www.ets1.nl geweest en na het repareren van de CEM en de ICM rijdt de Volvo weer als vanouds. Geen storingen meer gehad de afgelopen 800km en na het uitlezen vanmiddag van de auto bij Frans geeft geen enkele module meer een storing. Ik mag ervan uitgaan dat aan mijn helse tijd een einde is gekomen. Mijn advies is aan een ieder om eerst contact te zoeken met ETS in Oosterhout wanneer je kampt met storingen in het dashboard en zeker geen modules laat vervangen door de garage voordat je hier bent geweest. Frans bedankt voor de oplossing en de perfecte service.
Gr.
Arjen
Gr.
Arjen
jpwg001
6th Gear member

ArjenXC90 schreef:Beste Volvorijders
Jpwg001 heeft de gouden tip gegeven. Vorige week woensdag ben ik bij Frans Ehrich van www.ets1.nl geweest en na het repareren van de CEM en de ICM rijdt de Volvo weer als vanouds. Geen storingen meer gehad de afgelopen 800km en na het uitlezen vanmiddag van de auto bij Frans geeft geen enkele module meer een storing. Ik mag ervan uitgaan dat aan mijn helse tijd een einde is gekomen. Mijn advies is aan een ieder om eerst contact te zoeken met ETS in Oosterhout wanneer je kampt met storingen in het dashboard en zeker geen modules laat vervangen door de garage voordat je hier bent geweest. Frans bedankt voor de oplossing en de perfecte service.
Gr.
Arjen
Kijk! Mooi dat het de gouden tip was. Nu weer terug genieten van je heerlijke auto.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”