Hebben meer mensen problemen met het shufflen over alle mappen op USB device. Ik heb alles netjes in mapjes geordend. Als ik wil doorskippen dan lukt dat niet. Ook als het desbetreffende nummer is afgelopen dan begint het nummer opnieuw.
Zet ik alleen shufflen op één map aan dan gaat het wel goed (dus de 2 vinkjes aan bij map herhalen en de optie er boven) binnen die map met hetzelfde nummer.
premium sound system + shuffle
- D2
- 3rd Gear member
Hier is al erg veel over geschreven. Het hangt van een aantal zaken af:
- Hoe meer muziek je op het medium hebt staan, hoe meer tijd de mediaspeler nodig heeft om dit allemaal te synchroniseren en shuffle play mogelijk te maken;
- Let op het format van de bestanden; Is beperkt qua mogelijkheden (zie handleiding), en in mijn ervaring willen VBR mp3's ook lang niet altijd afgespeeld worden.
- Ook de indeling van mappen versus bestanden kan van invloed zijn. Ik heb op een gegeven moment zoveel mogelijk bestanden in één map gegooid (>1000), als je de map opzocht kan de speler ze na lang pruttelen wel weergeven en lezen, maar met shuffle play werden ze nooit geselecteerd.
Verder raad ik je aan de diverse threads over audio&multimedia in de V40 door te lezen (dit punt is bij premium sound m.i. niet anders dan HP sound).
- Hoe meer muziek je op het medium hebt staan, hoe meer tijd de mediaspeler nodig heeft om dit allemaal te synchroniseren en shuffle play mogelijk te maken;
- Let op het format van de bestanden; Is beperkt qua mogelijkheden (zie handleiding), en in mijn ervaring willen VBR mp3's ook lang niet altijd afgespeeld worden.
- Ook de indeling van mappen versus bestanden kan van invloed zijn. Ik heb op een gegeven moment zoveel mogelijk bestanden in één map gegooid (>1000), als je de map opzocht kan de speler ze na lang pruttelen wel weergeven en lezen, maar met shuffle play werden ze nooit geselecteerd.
Verder raad ik je aan de diverse threads over audio&multimedia in de V40 door te lezen (dit punt is bij premium sound m.i. niet anders dan HP sound).
Auto: Opel Astra 1.6 cdti 136pk Innovation
Vorige auto's:
2012 Ford Mondeo Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium (poolauto)
2012 V40 D2 Momentum, Biarritz Blue, Intro line, 17" Mannan, verwarmbare voorruit, LED DRL
2009 Honda Civic Hybrid
2006 Mini Cooper
Vorige auto's:
2012 Ford Mondeo Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium (poolauto)
2012 V40 D2 Momentum, Biarritz Blue, Intro line, 17" Mannan, verwarmbare voorruit, LED DRL
2009 Honda Civic Hybrid
2006 Mini Cooper
-
- 2nd Gear member
Check, het ging mij alleen om shufflen. De rest speelt ie wel af. Ik heb bijv 3600nummer in een map staan en dat shuffled ie dan wel. Op mijn andere 32GB stick shuffled ie niet over alle mappen heen. En het is ook niet altijd 
Ik hou de threads in de gaten. Thanks!

- Elanski
- 2nd Gear member
Hoe hebben jullie de instellingen staan van het geluid? Ik vind het nl nogal wollig klinken. Doe ik de eq rechts omhoog en bass omlaag, dan wordt het weer schel. I zou graag detail en droge bass willen horen. Iemand een idee? Ik heb alles in mp3, 320 kbits. Kan flac gedraaid worden? Het is tenslotte android.
Alfa 159 sw> BMW 318d> BMW 120d M-performance automaat> Volvo V40 D2 zwart en vol.
- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
-
- 4th Gear member
Een herkenbaar probleem. Mijn dealer kon het niet verhelpen.empee1977 schreef:Check, het ging mij alleen om shufflen. De rest speelt ie wel af. Ik heb bijv 3600nummer in een map staan en dat shuffled ie dan wel. Op mijn andere 32GB stick shuffled ie niet over alle mappen heen. En het is ook niet altijd
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
- Elanski
- 2nd Gear member
Dbt, ik heb Premium Sound. Voor dance is het prima, maar dan volstaat een boobbox van Halfords ook.
Vandaag een lange rit gemaakt. Van alles kunnen uitproberen, morgen idem. Ik hoop dan wat betere instellingen te hebben gevonden. Ook muziek zoeken met connected touch is niet altijd even logisch.
Vandaag een lange rit gemaakt. Van alles kunnen uitproberen, morgen idem. Ik hoop dan wat betere instellingen te hebben gevonden. Ook muziek zoeken met connected touch is niet altijd even logisch.
Alfa 159 sw> BMW 318d> BMW 120d M-performance automaat> Volvo V40 D2 zwart en vol.