Hallo,
Ik wil even wat met jullie delen.
Mijn auto trok naar rechts, het stuur stond ook scheef.
Ik heb de auto (2x) laten uitlijnen, want ik dacht dat het daar aan lag. Ondanks dat er wel het e.e.a. uit te lijnen viel, bleef de auto naar rechts trekken en bleeft het stuur scheef staan.
Bij de profile zei men dat de voorbanden (Pirelli) vervangen moesten worden, of omgewisseld moesten worden met de achterbanden (Kumho), want het zou daar aan liggen (verschil in rolweerstand). Ik geloofde het eerst niet zo, aangezien mijn voorbanden gloednieuw zijn (en 170 euro per stuk kostten).
Toch voor de gein maar eens geprobeerd de wielen te wisselen. En nu, ineens kaarsrecht!
Het betreft trouwens winterbanden.
Ik wilde het even met jullie delen, wellicht lopen jullie er ook nog eens tegenaan.
S80 trekt naar rechts
- Oceanracer
- Geartronic member
Pirelli is al jaren niet meer wat het geweest is. Een voorheen toch wat meer budgetband als Continental is hen inmiddels al voorbij gestreefd. Prijs van de Conti's is wel wat omhoog gegaan, maar die van Pirelli níet naar beneden.
Verder komt het de wegligging van een auto nooit ten goede wanneer er voor en achter andere merken en/of verschillende profielen worden gebruikt. Je bent zelf immers het levende bewijs. Dus goed dat je het deelt, kunnen anderen weer hun voordeel mee doen.
Verder komt het de wegligging van een auto nooit ten goede wanneer er voor en achter andere merken en/of verschillende profielen worden gebruikt. Je bent zelf immers het levende bewijs. Dus goed dat je het deelt, kunnen anderen weer hun voordeel mee doen.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race