Ja me studententijd is voorbij al paar jaar.JCF schreef:23 jaar en een XC60?? Dan ben je de jongste waarschijnlijk? (Ik zie die leeftijd nu pas) Toen zat ik als student nog gewoon op een fiets...
toen was het ook diehard fietsen naar school haha
Ja me studententijd is voorbij al paar jaar.JCF schreef:23 jaar en een XC60?? Dan ben je de jongste waarschijnlijk? (Ik zie die leeftijd nu pas) Toen zat ik als student nog gewoon op een fiets...
nee haha als ik profvoetballer was, reed k een Bentley of een Ferrari4wielen schreef:Ik kan er ook niet bij hoe je met 23 een XC60 kunt betalen. Profvoetballer ofzo???JCF schreef:23 jaar en een XC60?? Dan ben je de jongste waarschijnlijk? (Ik zie die leeftijd nu pas) Toen zat ik als student nog gewoon op een fiets...
de vorige eigenaar heeft contact opgenomen met de Dealer waarvan de xc60 geleverd is. wat ze eventueel kunnen doen want het was dealeronderhouden Maar wel t/m 60.000km, bij 90.000km was het door ander particulier onderhouden...tip schreef:Mischien nog iets te melden over hetbmotorblok?
De duistere reden kan wel eens geld zijn of beter het gebrek daar aanBlackcurrantV70 schreef:Zonde om een auto met 90.000km niet bij een dealer te laten onderhouden, tenzij hier een duistere reden voor was...