De hele discussie gaat niet over over de 850 of de S70 (van voor m.y.2000) want de betrouwbaarheid daarvan staat (ook bij mij) niet ter discussie.. je V70 heeft namelijk nog helemaal niets bewezen met zijn 31.000km's.paulbrouwer schreef:Mijn reactie, deze zelfde installatie (wel anders geprogrammeerd gezien de voortschrijdende ontwikkelingen en eisen en op een onderdeel na) in mijn ....
850 totaal 283.000 km
S70 totaal 252.000 km
V70 nu 31.000 km
Nog nooit iets gehad
Reinig je dat gasklephuis zelf? zal iemand dat zomaar zelf gaan doen? of is dat uitsluitend voorbehouden aan techneuten?paulbrouwer schreef:het gasklephuis gereinigd moet worden. Is eigenlijk wel een euveltje. In mijn geval een interval van ongeveer 35.000 km.
"Verdenkingen, vermoedens en gevoelens" draai het eens om, er zijn maar zeer weinigen die de feitelijke betrouwbaarheid van een Volvo op gas kunnen danwel willen garanderen, er zijn best de nodige onzekere factoren.paulbrouwer schreef: Ik denk wel als je ergens over twijfelt je moet proberen dit zo feitelijk mogelijk te maken. Een groot deel van het forum staat vol met verdenkingen, vermoedens en gevoelens. Daar heb je als techneut niet zoveel aan.
Ken jij een gasinbouwer die de kop van jouw nieuwe Volvo garandeerd voor een periode van 24 maanden? (ik ook niet) je ook al afgevraagt waarom niemand die garantie geeft (als het echt allemaal zo probleemloos is als AlexV70 en Ludo suggereren)? dat zijn (helaas voor jou) toch wat van de feiten.
Het gaat hier maar deels om nieuwe Volvo's, als een paar jaar oude Volvo zich net zo (mogelijk onbetrouwbaar) gedraagt als een nieuwe en niemand kan (wil) jou garanderen dat alles probleemloos functioneerd kom je met alleen de kosten van je gasinstallatie mogelijk bedrogen uit, niet meer en niet minder.