Ps: bestellen kan trouwens snel gaan: vorige week donderdag gemaakt en al bij de dealer binnen...

+1dbosker schreef:Onzin (persoonlijk), mijn privacy glas met Electric Silver vind ik een mooie combinatieRoaldH schreef:Af-Fabriek staat alleen mooi met donkere lakkleuren.Paul schreef:Zou ramen achteraf doen, scheelt ook erg. Af-Fabriek is maffia of bestelbus donker, kan je achteraf wat normale doen!
Zelf niet heel kapot van de slotbouten/moeren die Volvo gebruikt.rsnhakan schreef:Dat zei ik ook, maar als dit goed wordt aangedraaid niet. (volgens de dealer)
Ik had op een gegeven moment ook moeite met een slotbout van de V60 los te draaien, ondanks het feit dat ik goed passende sleutels heb, en ze met een momentsleutel aan draai. Kon hem nog net loskrijgen, maar gelijk alle 4 verwijderd en gewone bouten gemonteerd.fredhead schreef:Zelf niet heel kapot van de slotbouten/moeren die Volvo gebruikt.rsnhakan schreef:Dat zei ik ook, maar als dit goed wordt aangedraaid niet. (volgens de dealer)
Wat ellende mee gehad en mijn S60 heeft ze gelukkig ook niet. Dealer raadde het zelfs af toen ik ze voor mijn V50 wilde hebben en die kreeg dus uiteindelijk gelijk.
Maarem.... volle bak! Alvast gefeliciteerd en sterkte met het wachten
Dankje! Ze hebben vorige week bij een ander filiaal meegemaakt dat er van 6 auto's alle wielen waren gestolen.fredhead schreef:Zelf niet heel kapot van de slotbouten/moeren die Volvo gebruikt.rsnhakan schreef:Dat zei ik ook, maar als dit goed wordt aangedraaid niet. (volgens de dealer)
Wat ellende mee gehad en mijn S60 heeft ze gelukkig ook niet. Dealer raadde het zelfs af toen ik ze voor mijn V50 wilde hebben en die kreeg dus uiteindelijk gelijk.
Maarem.... volle bak! Alvast gefeliciteerd en sterkte met het wachten