btw, ik zie dat @xda dat .96 te upgraden valt. Ik zag wat changes in de locationprovider, eens kijken wat de GPS met .96 doet. .96 zou wat issues met Waze moeten oplossen.
Even hierop klikken en stappen uitvoeren en je wordt weer blijer.RF schreef:Ik heb nu 4 weken mijn v60 pih en vind het een redelijke auto, maar dat SCT is waardeloos! Had veel liever het originele systeem gehad. Ik kan dat nog wel in laten bouwen voor € 1.500,-- !!!
Jammer dat de verkoper mij niet beter geïnformeerd heeft.
Een navigatie systeem moet je toch ook gewoon met knoppen kunnen bedienen, zonder dat je naar voren moet komen uit je stoel..
Bij mij werkt Waze goed. Ik ben benieuwd naar de 7100.Autozoeker schreef:Kan iemand bij die 7100 documentatie ? Als ie zelfde ingangen zou hebben biedt dat perspectieven. Alleen hou er rekening mee dat SCT een custom IR "touch" frame heeft. Drivers moeten daarvoor ook beschikbaar zijn op de 7100. Maar goed ik ben de 2e die de portemonee trekt![]()
btw, ik zie dat @xda dat .96 te upgraden valt. Ik zag wat changes in de locationprovider, eens kijken wat de GPS met .96 doet. .96 zou wat issues met Waze moeten oplossen.
Nou dat is wel een megaverbetering want daar werd ik echt gek van.RF schreef:Dank je wel noten093. Ik had het al bekeken, maar hoopte dat met de nieuwe software het systeem wat volwassener zou worden. Maar helaas, nauwelijks verschillen. De grootste verbetering is dat je nu niet meer op akkoord hoefd te drukken als je i-Go wil starten.
Dus ik ga maar eens kijken of het lukt. Het is toch slecht weer. :x-mas:
+1 dus nummer 3Autozoeker schreef:Kan iemand bij die 7100 documentatie ? Als ie zelfde ingangen zou hebben biedt dat perspectieven. Alleen hou er rekening mee dat SCT een custom IR "touch" frame heeft. Drivers moeten daarvoor ook beschikbaar zijn op de 7100. Maar goed ik ben de 2e die de portemonee trekt![]()
.
Dit kan alleen als er ook een Volvo variant komt. Zoals Autozoeker opmerkt moet er bijv. een driver zijn voor het touchscreen, maar ook voor het 7" display, de mapping van de OK, Exit, Up en Down knoppen, etc. Kortom: voor de integratie met het Sensus systeem is het essentieel dat ook Volvo een update uitbrengt naar de 7100 unit.zakraket schreef:Het zou zo maar kunnen dat je alleen het kastje in je dashboard hoeft te vervangen?
Code: Selecteer alles
am start -n com.parrot.mediaplayer/.MediaPlayerActivity
Wat dacht je hiervanRichieB schreef:Iemand vroeg hoe je de SCT Media Player rechstreeks kan starten. Dat gaat viaJe kan hiervoor in ADW of andere tool een shortcut maken. Of je gebruikt deze APK.Code: Selecteer alles
am start -n com.parrot.mediaplayer/.MediaPlayerActivity
Ja dat is waar. Bedankt voor de bijdrage.RichieB schreef:Ja, die is een stuk handiger dan ACU Home, maar als je de juiste bron eenmaal hebt ingesteld wil je ook snel weer terug kunnen naar de muziekspeler zelf. Daar is mijn APK voor.
Dus met andere woorden, van de zelfs aan Volvo dealers opgestuurde revision list, van de ook al mislukte uitrol van week 46 met bovenstaande features, is letterlijk niks terechtgekomen, alleen een bevestigingsoptie die is aangepast..?Update week 46 functionele software aanpassingen.
- Apps aanvinken die automatisch opstarten
- Verbeterde zoomfunctie in iGO
- Gebruik van knoppen op middenconsole
- Meer informatie van afgespeelde muziek
- Android telefoon aan te sluiten via USB om muziek af te spelen
- App met parkeerplaatsen
- En meer…
En daarvoor hadden ze 367MB nodigsantu001 schreef:Dus met andere woorden, van de zelfs aan Volvo dealers opgestuurde revision list, van de ook al mislukte uitrol van week 46 met bovenstaande features, is letterlijk niks terechtgekomen, alleen een bevestigingsoptie die is aangepast..?Update week 46 functionele software aanpassingen.
- Apps aanvinken die automatisch opstarten
- Verbeterde zoomfunctie in iGO
- Gebruik van knoppen op middenconsole
- Meer informatie van afgespeelde muziek
- Android telefoon aan te sluiten via USB om muziek af te spelen
- App met parkeerplaatsen
- En meer…