Volvo premium card

rik6230
1st Gear member

Marc Apeldoorn schreef:Dan mag je inderdaad helemaal niet mopperen, meer dan 1000 Euro support voor een kaart die je kado krijgt bij een onderhoudsbeurt...
Dat is nog wel iets meer. De kosten van het afslepen weet ik niet maar dat zal al gauw zo'n 300 euro zijn. De kosten van de huurauto waren 1100 euro en de auto op een auto ambulance terugbrengen naar Nederland 1500 euro.

Wat niet goed ging is dat de Italianen de auto toch gerepareerd hebben terwijl Volvo assistance daar geen opdracht toe had gegeven. Het probleem is dan dat een gerepareerde auto niet op een ambulance vervoerd mag worden. Je moet hem dus eigenlijk zelf gaan halen. Volvo heeft daar een mouw aangepast.
Ook had ik nog garantie op de auto. Omdat de reparatie in Italie heeft plaats gevonden en ik niet vooraf met de garantiegever heb overlegd kan ik daar naar fluiten. Maar toch kom ik er natuurlijk goed vanaf.
Heel positief vond ik de betrokkenheid van de medewerkers van Volvo assistance (ANWB). Ik heb zeker met 10 of meer medewerkers contact gehad maar steeds had ik het gevoel geen nummer te zijn. Ze probeerden allemaal mee te denken en te helpen. =D>
Overigens voor de "premium card" moet je enkele tientjes bij betalen maar ik kan het iedereen aanraden. :P
Volvo c70 2.0 d
NielsPHEV
7th Gear member

Mooi dat die premium service ook daadwerkelijk premium is, heb de service wel maar nog nooit nodig gehad. Bij Volvo select occasions is de garantie toch Europees en worden de kosten toch Volvo intern verrekend ? Ik zou de kosten van de reparatie toch minimaal melden aan de dealer, wanneer men het zelf had moeten repareren onder garantie had men die kosten ook gehad komt bij dat zowel de reparerende partij als de garanderende partij Volvo dealers zijn wat een en ander controleerbaar maakt.
rik6230
1st Gear member

NielsPHEV schreef:Mooi dat die premium service ook daadwerkelijk premium is, heb de service wel maar nog nooit nodig gehad. Bij Volvo select occasions is de garantie toch Europees en worden de kosten toch Volvo intern verrekend ? .
Ja, normaal wel maar in dit geval, het was zaterdag, is bijna alles dicht in Italie, ook de garage. Voor vervangend vervoer hebben ze een eigen regeling maar ook die bedrijven zijn op zaterdag en zondag dicht. Ik had de keuze om of een auto uit Duitsland te laten overkomen. Ik moest de chauffeur dan weer mee terugnemen of op eigen kosten een auto huren bij Herz en die kosten achteraf declareren. Wij stonden stil in Bescia bij Milaan dus ik heb voor het laatste gekozen :P (Volvo heeft voor mij de auto gereserveerd. Het was een bijna nieuwe C-MAX dus ook dat was dik in orde)
Volvo c70 2.0 d
rik6230
1st Gear member

rik6230 schreef:
Marc Apeldoorn schreef: Dat is nog wel iets meer. De kosten van het afslepen weet ik niet maar dat zal al gauw zo'n 300 euro zijn. De kosten van de huurauto waren 1100 euro en de auto op een auto ambulance terugbrengen naar Nederland 1500 euro.

:P
Ik vergeet nog de drie weken huur van de Laguna hier in Nederland. Bijna 1000 euro. :P
Volvo c70 2.0 d
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2006”