Dat is nog wel iets meer. De kosten van het afslepen weet ik niet maar dat zal al gauw zo'n 300 euro zijn. De kosten van de huurauto waren 1100 euro en de auto op een auto ambulance terugbrengen naar Nederland 1500 euro.Marc Apeldoorn schreef:Dan mag je inderdaad helemaal niet mopperen, meer dan 1000 Euro support voor een kaart die je kado krijgt bij een onderhoudsbeurt...
Wat niet goed ging is dat de Italianen de auto toch gerepareerd hebben terwijl Volvo assistance daar geen opdracht toe had gegeven. Het probleem is dan dat een gerepareerde auto niet op een ambulance vervoerd mag worden. Je moet hem dus eigenlijk zelf gaan halen. Volvo heeft daar een mouw aangepast.
Ook had ik nog garantie op de auto. Omdat de reparatie in Italie heeft plaats gevonden en ik niet vooraf met de garantiegever heb overlegd kan ik daar naar fluiten. Maar toch kom ik er natuurlijk goed vanaf.
Heel positief vond ik de betrokkenheid van de medewerkers van Volvo assistance (ANWB). Ik heb zeker met 10 of meer medewerkers contact gehad maar steeds had ik het gevoel geen nummer te zijn. Ze probeerden allemaal mee te denken en te helpen. =D>
Overigens voor de "premium card" moet je enkele tientjes bij betalen maar ik kan het iedereen aanraden.