Sinds kort in het bezit van van V40 D2 R-Design. Enorm blij en heel veel rij plezier. Toch heb ik een aantal vragen m.b.t. gebruik en n.a.v. bevindingen.
Als ik ’s morgens in de auto stap (06.15u) dan verwacht ik een wervelwind om de auto z.s.m. warm te krijgen. De temperatuur is dan 6gr. Celcius en de climate control staat op 20gr. Met climate control insteling “auto” zou dat toch goed moeten komen, toch?
Dit weekend naar Duitsland geweest. Heerlijk gereden en met zijn vieren toch op zijn sloffen 190km p/uur gereden. Niet verder doorgetrapt, blijft nieuw hé.  De regensensor stond aan. Omdat het op een gegeven moment toch harder ging regenen de stand geschakeld naar snel. Daarna terug naar de regensensor werkte niet. Pas toen ik langzamer ging rijden. Suggesties?
Soms bij het optrekken blijft de koppeling hangen lijkt het wel. Ik moet dan nogmaals koppelen en harder optrekken. Het lijkt er ook op dat dit gebeurt op een helling. Suggesties?
Mijn R-Design heeft XEON verlichting. Echt ideaal. De schakelaar stand staat op auto. Wanneer gaat nou wat branden i.c.m. mijn LED daglicht?
Ondanks bovenstaande punten echt superhappy