Alarm blijft afgaan...
- Oceanracer
- Geartronic member
Opmerkelijk: zelfs met een verwijderde sirene én zekering werkt het alarm gewoon! Als m'n dochtertje in de auto blijft zitten (als ze slaapt) gaat het "alarm af". Ofwel, de alarmlichten gaan knipperen en het rode ledje gaat in de stress. Hij maakt alleen geen herrie, dat is het enige. Apart...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 2nd Gear member
ik heb de zekering eruit gehaald, en erna is het niet meer mis gegaan. Wel bij het starten melding "service alarmsysteem vereist" of iets dergelijks. Maar het is me nu de moeite cq. kosten niet waard om het op te lossen. Afkloppen; maar in mijn auto ligt niks boeiends en ik denk niet dat ik met mijn 14-jaar oude Zweedse Schone hoog op de bontkraagjeslijst sta. Gaat tot nu toe in elk geval goed.
Of het alarm daadwerkelijk nog afgaat; geen idee. Heb nog niet gehad dat ik na, het instappen, het rode lampje zag knipperen en melding "alarmsysteem actief" heb gezien. Ik neem aan dat deze zekering alleen voor het geluid was, en niet voor het hele systeem. Eenmaal op slot knippert het rode lampjes wel rustig nml.
Of het alarm daadwerkelijk nog afgaat; geen idee. Heb nog niet gehad dat ik na, het instappen, het rode lampje zag knipperen en melding "alarmsysteem actief" heb gezien. Ik neem aan dat deze zekering alleen voor het geluid was, en niet voor het hele systeem. Eenmaal op slot knippert het rode lampjes wel rustig nml.
Volvo 740 2.3 benzine
Volvo V70 2.5 benzine
Volvo S80 2.4 LPG (total loss, wat een klap..)
Volvo S80 2.9 - 1999 - 285.000km and counting!
Volvo V70 2.5 benzine
Volvo S80 2.4 LPG (total loss, wat een klap..)
Volvo S80 2.9 - 1999 - 285.000km and counting!