Silver_R schreef:In principe naast de R.
Die brengt bij verkoop zo weinig op dat gaat dus niet gebeuren.
Ga de R stallen en dan en paar keer per jaar 'uitlaten'.
Totdat er een liefhebber met een flinke zak geld komt, blijft de R lekker bij mij.
@Marcel, stuur je strax antwoord op je pb. Thanx
In het volvo museum Baarn staat nog geen V70N R.........
Misschien ga ik wel mijn eigen museum beginnen.....
Benieuwd of de auto in het echt er ook mooi uitziet.
Maar ja, 58000 km. Hoewel dat ook niets zegt.
Mogelijk van een 'Herr oder frau Dokter' (zoals bij autoHan vaak te zien is), en als deze zeer net bereden is, en binnen heeft geslapen kun je er zeker een mooie auto aan hebben.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Mart van der Steeg schreef:Het enige puntje wat mij betreft is het 'plastic' stuur, de nieuwere met alu zijn mooier, maar mogelijk te vervangen?
Er zijn wel meer puntjes hoor. Geen achterspoiler, houtinleg dashboard, geen blauwe tellers helaas en idd het stuur. Maar je moet toch wat te wensen overhouden. :roll:
Mart van der Steeg schreef:Het enige puntje wat mij betreft is het 'plastic' stuur, de nieuwere met alu zijn mooier, maar mogelijk te vervangen?
Er zijn wel meer puntjes hoor. Geen achterspoiler, houtinleg dashboard, geen blauwe tellers helaas en idd het stuur. Maar je moet toch wat te wensen overhouden. :roll:
Houtinleg moet je blij mee zijn, anders heb je zo'n reflectiestrip op je dasboard, zou voor mij een pre zijn.
Spoiler kan altijd achteraf nog wel. T6 heeft toch nooit blauwe tellers?
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Spoilers zijn/(waren?) weinig op auto's te vinden in Dld.
Let ook op of er alarm op zit, ook die zit er niet altijd standaard op in Dld.
Zelfs ook niet op de R die ik daar ooit gekocht heb.
Reken op een gecertificeerd alarm inbouw in Nl op ongeveer €750.
Marcel
V70 D5 Summum plus standkachel GT 2010
V60 D4 Summum plus 8 traps AT 2015 [V60 D3 GT Summum 2011 XC90 2.5T Exclusive 2004 Ford Focus 1.6 D wagon 2012 V70 2.5 T 2006 black sapphire citroen Xsara break 2005 citroen ax V70 R 2004 black Sapphire V70 R 1998 saffron pearl 855 T5 1995 nautic blue Amazone 1966 rood 460 zilvergrijs 1995
marcelV70R schreef:Spoilers zijn/(waren?) weinig op auto's te vinden in Dld.
Let ook op of er alarm op zit, ook die zit er niet altijd standaard op in Dld.
Zelfs ook niet op de R die ik daar ooit gekocht heb.
Reken op een gecertificeerd alarm inbouw in Nl op ongeveer €750.
Marcel
Alarmanlage mit Fernbedienung
Gekopieerd van de site. Lijkt erop te zitten. Goede tip.
Ok das mooi.
Scheelt weer een aanslag op je portemonnee als dit hem wordt.
Verzekering eist dat wel.
Geen idee of de duitse alarm ook een klasse3 is.
Ff checken dus.
Marcel
V70 D5 Summum plus standkachel GT 2010
V60 D4 Summum plus 8 traps AT 2015 [V60 D3 GT Summum 2011 XC90 2.5T Exclusive 2004 Ford Focus 1.6 D wagon 2012 V70 2.5 T 2006 black sapphire citroen Xsara break 2005 citroen ax V70 R 2004 black Sapphire V70 R 1998 saffron pearl 855 T5 1995 nautic blue Amazone 1966 rood 460 zilvergrijs 1995
De houtinleg zou ook mijn keus niet zijn in combinatie met het zwarte leer en de zilveren buitenkant, maar gebruikt moet je altijd concessies doen. Hij mist alleen de driver support line. Verder wel top uitgerust met schuifdak, Dynaudio en verwarmd en geventileerd leer.
Als je op de prijs niet kunt onderhandelen kun je misschien nog wat extraatjes bedingen, zoals idd de achterspoiler. En overweeg ook eens een grille met het nieuwe 'grote' logo...lijkt de auto meteen een paar modeljaartjes jonger mee!
Succes komend weekeinde!
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option (2020) Audi E-tron (2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys