aankoop hu 1205

Plaats reactie
roontje
Starter

op oa marktplaats staan diverse hu1205 te koop, misschien dat ik deze wil inbouwen in mijn xc 70 (bj 2000), kan iemand mijn zeggen of de nav. van goede kwaliteit is,moet er altijd de cd inzitten voor nav. heb je een wisselaar nodig voor cd's te luisteren tijdens nav. en is de audio ook van goede kwaliteit. Moet ik ook nog ergens op letten?
of is het makelijker om een losse nav. te kopen? staat natuurlijk minder mooi! al met al een hoop vragen, ik hoop dat iemand daar een beetje advies over kan geven

gr roontje :razz:
Oceanracer
Geartronic member

Nav bevalt mij uitstekend. Heb zelf 1 inbebouwd in de classic en heb er nu ook 1 in de huidige V70. CD eerst inlezen en je aan de route houden, dan kun je een muziek cd plaatsen. Als je afwijkt vraagt ie wel weer om de CD. Wisselaar is altijd handig! Audio (dus het geluid) vind ik zelf matig, maar ben ook wel een pietje precies en de speakers (8 stuks, base V70) zijn ook niet van superkwaliteit. Oja, de groene kleur van de verlichting (knoppen en display) is niet precies de zelfde kleur groen als die van het dashboard. Sommigen zien dat niet. Pietje precies heh.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”