GROM Aux selectie

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Tombo
1st Gear member

Volvofans,
ik heb een probleem met mijn GROM unit. Ik heb deze geïnstalleerd op mijn HU803 in mijn S80. Hij functioneert opzich prima (USB stick eraan, en gaan!), maar het lukt me maar niet om te kunnen switchen naar de AUX modus..
Ik heb verschillende manieren geprobeerd, waaronder degene die te zien is vanaf 1:15, dus radio op CD-changer, daarna switchen naar FM, en daarna terug, maar ik hoor niet eens op welke modus de de GROM unit staat, erg frustrerend :-x

Heeft iemand voor mij de exacte procedure welke je moet volgen i.c.m. een HU803 (of HU801 :P)
Voor de duidelijkheid, gaat dus om deze radio
Afbeelding
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
jpwg001
6th Gear member

Grom is toch ook een cd-changer?
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Inruilen op een iMIV en we betalen je je aankoopbedrag retour!
(dan werkt 't gelijk !)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
jpwg001
6th Gear member

VolvoTech schreef:Inruilen op een iMIV en we betalen je je aankoopbedrag retour!
(dan werkt 't gelijk !)
Of en Parrot en een Mii... Mooi spul!
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Tombo
1st Gear member

Nou, het lijkt er op dat het werkt! Blijkbaar is bij mijn GROM module de AUX ingang altijd actief, en kan je niet switchen tussen de verschillende modi. Ik heb wat lopen pielen met verschillende firmware versies, en contact gehad met Motrade (overigens is de support erg goed! Op mailtjes wordt snel gereageerd!), maar het lukte maar steeds niet om de GROM module op AUX modus te krijgen (de module liet ook niks horen, geen 'oe es bie' of 'ieauks' zoals ik op diverse youtube filmpjes zag). Vanochtend voor de zoveelste keer wat lopen pielen, en ik had gewoon voor de gein m'n telefoon aan de AUX kabel gehangen (eigenlijk ook nooit gedaan, want ik dacht dat de module perse op AUX modus moest staan, lichtelijk autistisch trekje 8-[ ), en ik had gewoon geluid via de radio!
Het grappige is, dat als ik de USB stick er dan weer in stop, dat hij dan ook de muziek van de USB stick afspeelt (dus tegelijkertijd), vrij vreemd :P maar het werkt iig!
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”