V70's KLPD in aktie !

Rome
3rd Gear member

Leuk, al die reacties op het linkje dat ik vanmiddag plaatste, bij deze nòg een die is klemgezet door V70's.

http://www.regio15.nl/actueel/lijst-wee ... binckhorst
Volvo S60 2.4D, 2005, Geartronic, Powered by Rica, Zomer Nebula 18";, Winter Thor, Schuif/kanteldak.

Eerder in bezit gehad: 360 GLT, 440 GLT, 460 GLE, V40 1.8, 850 GLT,
V40 1.8 LPG, S70 2.5 LPG, V40 1.9D, S70 2.5D.

Afbeelding
Gast

en ik zie wederom weinig schade aan de V70
NielsPHEV
7th Gear member

BlackcurrantV70 schreef:Ja ze hadden beter ernaast gaan rijden en de banden lek geschoten, maar ja de politie mag dat tegenwoordig niet meer want dan worden ze zelf vervolgd voor aggressief gedrag....
Is een grapje hoop ik. je weet totaal niet wat de auto / bestuurder gaat doen als je banden lek schiet. Ik vind het keurig opgelost met een laag risico voor verwonding voor betrokkenen en omstanders. Schade zou verhaald moeten worden op de meneer of mevrouw in de corsa
MU
5th Gear member

NielsPHEV schreef:
BlackcurrantV70 schreef:Ja ze hadden beter ernaast gaan rijden en de banden lek geschoten, maar ja de politie mag dat tegenwoordig niet meer want dan worden ze zelf vervolgd voor aggressief gedrag....
Is een grapje hoop ik. je weet totaal niet wat de auto / bestuurder gaat doen als je banden lek schiet. Ik vind het keurig opgelost met een laag risico voor verwonding voor betrokkenen en omstanders. Schade zou verhaald moeten worden op de meneer of mevrouw in de corsa
Tja, de onderbuik (die van mij ook) zegt: afschieten die lui. Maar gelukkig zegt mijn verstand dingen die lijken op de uitleg van Ger ;) over de beschaafde manier waarop de overheid haar geweldsmonopolie gebruikt.

Goede actie dus van onze politie.
Volvo V70 2.5T Momentum 2008 Afbeelding
Volvo 940 Estate 2.3 LPT 1997
diesel01
Geartronic member

Msuidgeest schreef:Een inbraak, een paar honderd euro handel en 4 Volvo's met 25.000 euro schade ...

We gaan de goeie kant op in dit land.
Zo ik zat eerst even op de pot maar kan nu weer reageren.... :roll:
Laten we het dan voortaan zo doen...
Wat hebben ze gedaan? Ooh inbraakje moeite niet waard om in actie te komen dat het wellicht het honderdste kraakje is die ze gezet hebben boeit niet..
Aanrijding met opzet ach joh verzekeringswerk fuck it, tijd voor koffie.
Aanranding cq verkrachting, tja mevrouw waarom draagt u uw decollete zo zichtbaar u vraagt er wel een beetje om..
Man, man, man probeer je het totaal plaatje te visualiseren.
Moet ik mij dan gaan bewapenen om mijn en dijn te verdedigen?
Ik betaal hier graag mijn steentje belasting voor bij, chapeau heren voor het klemrijden van deze tokkies.
Collateral damage als deze boeit niet.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Mart van der Steeg
7th Gear member
Contacteer:

V70/2.4D/2003 schreef:
rsnhakan schreef:Dat 3-cylinder dagelijks gebakje waar ik mij in moet verplaatsen onder werktijd loopt 193 km/h :shock: .....en dat zijn "geijkte kilometers" :twisted:
Wind mee, berg af, na een half uur?
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Mart van der Steeg
7th Gear member
Contacteer:

dbosker schreef:
+ 1, maar ik had iets hoger gekuurd. Daarom ben ik waarschijnlijk ook niet geschikt voor de politie.
methode Bosker: :rightfighter5:
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,

lint
Geartronic member

[quote="dbosker"]en ik zie wederom weinig schade aan de V70[/quote

Blijkbaar stevige auto die V70 :D
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Gast

Mart van der Steeg schreef:
V70/2.4D/2003 schreef:
rsnhakan schreef:Dat 3-cylinder dagelijks gebakje waar ik mij in moet verplaatsen onder werktijd loopt 193 km/h :shock: .....en dat zijn "geijkte kilometers" :twisted:
Accelaratie van 0-100 moet je meten met een kalender i.p.v. met een stopwatch
gsx750r
6th Gear member
Contacteer:

Alle complimenten ten spijt, óók die van onze insider Ger, de KPLD mensen moeten nog héééél leren over de mogelijkheden van een Volvo V70!
En ze hadden kunnen weten hoe het moet want in het geboorteland van de V70 is het ze voorgedaan........
Zo lang het niet op die manier gaat en het klemrijden slechts het resultaat geeft dat in de link te zien dan zeg ik ...... gewoon laten rijden die man. Nu sta je als KLPD'er toch gewoon voor schut ................

Ja deze is al eens voorbijgekomen maar herhaling is de kracht van de reclame!

Swedish Police vs Audi

:drinking: :drinking: :drinking: :drinking:

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Accelaratie van 0-100 moet je meten met een kalender i.p.v. met een stopwatch
Ik weet het, ik weet het: allemaal cabaret :D
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

diesel01 schreef:
Msuidgeest schreef:Een inbraak, een paar honderd euro handel en 4 Volvo's met 25.000 euro schade ...

We gaan de goeie kant op in dit land.
Zo ik zat eerst even op de pot maar kan nu weer reageren.... :roll:
Laten we het dan voortaan zo doen...
Wat hebben ze gedaan? Ooh inbraakje moeite niet waard om in actie te komen dat het wellicht het honderdste kraakje is die ze gezet hebben boeit niet..
Aanrijding met opzet ach joh verzekeringswerk fuck it, tijd voor koffie.
Aanranding cq verkrachting, tja mevrouw waarom draagt u uw decollete zo zichtbaar u vraagt er wel een beetje om..
Man, man, man probeer je het totaal plaatje te visualiseren.
Moet ik mij dan gaan bewapenen om mijn en dijn te verdedigen?
Ik betaal hier graag mijn steentje belasting voor bij, chapeau heren voor het klemrijden van deze tokkies.
Collateral damage als deze boeit niet.
Komaan diesel, het gaat om een totaalplaatje. Er wordt nogal wat heibel gemaakt voor een paar Tokkies. Het is niet voor het eerst dat een achtervolging lang duurt en dat er dan ietsvreselijks fout gaat.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
lint
Geartronic member

gsx750r schreef:Alle complimenten ten spijt, óók die van onze insider Ger, de KPLD mensen moeten nog héééél leren over de mogelijkheden van een Volvo V70!
En ze hadden kunnen weten hoe het moet want in het geboorteland van de V70 is het ze voorgedaan........
Zo lang het niet op die manier gaat en het klemrijden slechts het resultaat geeft dat in de link te zien dan zeg ik ...... gewoon laten rijden die man. Nu sta je als KLPD'er toch gewoon voor schut ................

Ja deze is al eens voorbijgekomen maar herhaling is de kracht van de reclame!

Swedish Police vs Audi

:drinking: :drinking: :drinking: :drinking:

Rob
Blijft leuk en inderdaad zo kan het ook.
MGB GT 1976
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Mannen, het lijkt allemaal zo eenvoudig. Even aantikken aan de achterkant en de achtervolgde gaat een mooie zwiepe maken. Youtube staat er vol van. Ware het niet dat je daar in NL getraind voor moet zijn. Komt nog eens bij dat de wegen hier smaller zijn dan in de U.S. of op het Zweedse platteland om over de verkeersintensiteit nog maar te zwijgen.
Risico voor de verdachte en omstanders zijn te groot en dus blijft "boxen" de enige nette optie, als je al wat wil.
Boxen vraagt minimaal twee auto's en kent een aantal hoge risico's op het gebied van de eigen veiligheid.

Het lijkt allemaal zo simpel, we hebben allemaal een mening maar wet- en regelgeving staat in dit land voorop.
Vigilat ut quiescant
Gast

V70/2.4D/2003 schreef:Mannen, het lijkt allemaal zo eenvoudig. Even aantikken aan de achterkant en de achtervolgde gaat een mooie zwiepe maken. Youtube staat er vol van. Ware het niet dat je daar in NL getraind voor moet zijn. Komt nog eens bij dat de wegen hier smaller zijn dan in de U.S. of op het Zweedse platteland om over de verkeersintensiteit nog maar te zwijgen.
Risico voor de verdachte en omstanders zijn te groot en dus blijft "boxen" de enige nette optie, als je al wat wil.
Boxen vraagt minimaal twee auto's en kent een aantal hoge risico's op het gebied van de eigen veiligheid.

Het lijkt allemaal zo simpel, we hebben allemaal een mening maar wet- en regelgeving staat in dit land voorop.
Blijft het feit dat die wet- en regelgeving op zich helder is wat mag en niet mag. Daarnaast is de pakkans ook aanwezig. Wat overblijft is de interpretatie van advocaten en rechters. Geen of te geringe straffen. Het zou me in dit geval niet verbazen als de verdachte een aai over zijn bol krijgt en de schade aan de Corsa ook nog vergoed moet worden. Maar dat is (realiseer ik me) een heel andere discussie
Mart van der Steeg
7th Gear member
Contacteer:

dbosker schreef: Het zou me in dit geval niet verbazen als de verdachte een aai over zijn bol krijgt en de schade aan de Corsa ook nog vergoed moet worden. Maar dat is (realiseer ik me) een heel andere discussie
Laat ik het niet hopen, de maatschappelijke acceptatie voor deze softe aanpak neemt wel af.....

Carlsson 900

Laat ik het niet hopen, de maatschappelijke acceptatie voor deze softe aanpak neemt wel af.....
+1
lint
Geartronic member

Mart van der Steeg schreef:
dbosker schreef: Het zou me in dit geval niet verbazen als de verdachte een aai over zijn bol krijgt en de schade aan de Corsa ook nog vergoed moet worden. Maar dat is (realiseer ik me) een heel andere discussie
Dat is dan wel een beetje laat, weg met die softe aanpak maar gewoon straffen die mensen.
MGB GT 1976
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Guy's, luister: De zittende magistratuur is van de generatie waarin "gedogen" en "condoomologie" gemeengoed waren. Daar plukt de maatschappij nu de wrange vruchten van en roept om het omgooien van beleid en strafoplegging.

Voor wie het niet snapt:

Gedogen = Doen wat niet mag/verboden is omdat je zelf de mening bent toegedaan dat het toch gewoon maar allemaal moet kunnen of omdat je zelf het beste in staat bent een beslissing te nemen en aldus willens en wetens van staande regelgeving af meent te kunnen wijken.

Condoomologie = Eindeloos l*llen zonder tot een vruchtbaar gesprek te komen.
Vigilat ut quiescant
Ben
Executive Member
Contacteer:

:D
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”