Volvo on Call werkt niet meer op iPad

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
ganzewin
2nd Gear member
Berichten: 56
Lid geworden op: 12.04.2013 - 14:59

Allen, sinds de Volvo on Call app gebruik maakt van de nieuwe Volvo ID (ergens in November?) draait de app niet meer op mijn iPad maar nog wel op de iPhone (allebei ios 7). Ik weet dat de app officieel ontwerpen is voor de iphone maar voor die tijd werkte het wel.

Wanneer ik nu op de ipad inlog dan lijkt het inloggen succesvol te zijn want ik krijg een mooi groen vinkje op het scherm met de tekst "OK" eronder. Maar verder gaat de app niet.

Hebben meerdere mensen hier last van? Ik hoor ook graag als er mensen zijn die het wel werkend hebben dan weet ik of het aan mij ligt...

PS. Betreft bij mij een PIH van sept 2013
V60 PHEV - Cert 70x - Ember Black - Sport Leder offblack + offblack hemel
Driver Support - Security - Family - Hybrid Technology lines
Premium Sound - Servotronic - Verwarmbaar stuurwiel & ruitesproeierkoppen - Veiligheidsnet
Zilver Roofrails - Trekhaak afneembaar - IronStone Spoiler en Diffuser
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”