Volgens mij moeten die oranje side markers altijd branden.Poekoek schreef:Volgens mij doet ie het ook wanneer xenon brandt. Misschien niet wanneer het golfje + dagrijverlichting aan staan?
Toch maar eens bellen met dealer morgen.
Volgens mij moeten die oranje side markers altijd branden.Poekoek schreef:Volgens mij doet ie het ook wanneer xenon brandt. Misschien niet wanneer het golfje + dagrijverlichting aan staan?
Ja, dat vind ik dus ook heel onhandig! Bij ons ligt de hond vaak op de achterbank (wel op een hondenkleed, anders zonde van de mooie leren bekledingPoekoek schreef:Nu moet ik, als ik wil dat de deuren automatisch vergrendelen (en dat wil ik), op het knopje drukken voor handmatig ontgrendelen om alle portieren open te hebben. Dat zie ik als een onnodige beperking en dat had van mij niet gehoeven.
Ik heb het volgende systeem:JustinK schreef:Ik heb nu het volgende systeem in m'n hoofd:
- Motor uit --> Start/Stop knop indrukken --> check
- Hond op de achterbank? --> Ontgrendelingsknopje indrukken --> check
- Iets in de kofferbak? --> Knopje voor kofferbak (naast verlichting) indrukken --> check
Dit is precies wat ik ook doedbt schreef:Ik heb het volgende systeem:JustinK schreef:Ik heb nu het volgende systeem in m'n hoofd:
- Motor uit --> Start/Stop knop indrukken --> check
- Hond op de achterbank? --> Ontgrendelingsknopje indrukken --> check
- Iets in de kofferbak? --> Knopje voor kofferbak (naast verlichting) indrukken --> check
- Motor uit --> Start/Stop knop indrukken
- Iets op de achterbank of in de kofferbak? --> Ontgrendelingsknopje indrukken
- Deur openen en uitstappen
scheelt weer een stap en bij het ontgrendelingsknopje is het ook mogelijk de kofferbak te openen van buitenaf.
Ik heb 'm ook. Info van mijn dealer (half 2013):Bloemstukje schreef:Super vette foto's !!
Edit; ik zie dat je al met al 495 hebt betaald voor de wrap en de spoiler. Weet je toevallig ook wat heb je betaald voor alleen de high performance spoiler als ik vragen mag?