Bij mij is dat ene knopje ook leeg (ja, ik heb een V40) want dat is alleen in gebruik bij de XC40 voor de afdalingsrem van het 4wiel aangedreven systeem (of zo)
Is dat bij de V60 ook niet zo? Dat die bewuste plek dus alleen bij de XC60 in gebruik kan zijn?
V60 D6 AWD Plug-In Hybrid Electric Silver
- Rob M
- 5th Gear member
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 27.10.2007 - 15:18
- Locatie: Westerwolde
Hartelijke groet,
Rob
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Bij een "normale" V60, hoort daar vanaf week 46 ECO+. Dat is dus niet van toepassing op een PIH.
- Superfunky
- 5th Gear member
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 26.02.2013 - 00:24
Interessant, de foto's van BartSB laten inderdaad ook geen knopjes voor LDW zien, maar hij heeft wel deze opties.rsnhakan schreef: Conclusie: dus als je alle Lines + elektrisch neerklapbare hoofdsteunen hebt genomen, heb je 1. geen knop voor het Lane Departure System 2. geen knop voor Collision Warning 3. een lege knop.
Dus, vraag aan de MY14.5 mannen die alle lines hebben:
Hoe bedien LDW en Collision Warning??? Alleen in het menu of is een short cut??
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Tijdelijk of permanent? En welke knop is leeg bij jou? Toevallig een foto?jp-v60 schreef:Je kan al deze dingen uitzetten via MY CAR
- Superfunky
- 5th Gear member
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 26.02.2013 - 00:24
En die aan de andere kant is dus leeg?jp-v60 schreef:ik heb alle line's en idd die knoppen staan er niet meer op, Op de foto boven zitten niet alle line's. Onder het knopje AC zit het knopje cam.
Je kan al deze dingen uitzetten via MY CAR
Best wel k eigenlijk. In de paar keer dat ik nu met een PiH op pad ben geweest merk ik dat ik LDW best prettig vind op secundaire wegen, maar uitzet op de snelweg. Ik ga eens ff vragen of ik daar geen knopje voor kan krijgen!
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Thanks!
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Bedankt voor de foto's. Wel erg omslachtig hoor, om ze uit te schakelen.
Kun je er niet bij via MY CAR --> veiligheidssystemen?
Kun je er niet bij via MY CAR --> veiligheidssystemen?
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Bij onze auto is het mogelijk om die veiligheidssystemen tijdelijk te deactiveren. (tot je de auto opnieuw op start) Denk dat het ook wel bij de nieuwere modellen mogelijk is.
Ach ja, jammer dat het niet anders kan, maar daar maak ik mij het laatst zorgen over.
Ach ja, jammer dat het niet anders kan, maar daar maak ik mij het laatst zorgen over.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Duidelijk. Bevalt de V60? Ben je tevreden over Premium Sound en Sensus Connect?
- jp-v60
- 4th Gear member
- Berichten: 664
- Lid geworden op: 22.06.2013 - 12:10
Sensus Connect is top, incl Premium sound.
Auto is ff wennen, Waar ik vooral aan moet wennen is dat de auto wat zoekerig is ( let op geen slecht weggedrag ) je bent constant een klein beetje aan het corrigeren op de snelweg. Dat ben ik niet gewend. Mijn oude auto ( ML 2008 ) heeft dat niet en is veel koersvaster.
Het is een beetje een eigenschap van een achterwielaandrijver, terwijl op dat moment de voorwielen aangedreven worden.
Voor de rest is het een bom en snel genoeg tot nu toe.
Wat ik wel een minpunt vind is de stoelverwarming, deze voelt niet prettig aan.
Auto is ff wennen, Waar ik vooral aan moet wennen is dat de auto wat zoekerig is ( let op geen slecht weggedrag ) je bent constant een klein beetje aan het corrigeren op de snelweg. Dat ben ik niet gewend. Mijn oude auto ( ML 2008 ) heeft dat niet en is veel koersvaster.
Het is een beetje een eigenschap van een achterwielaandrijver, terwijl op dat moment de voorwielen aangedreven worden.
Voor de rest is het een bom en snel genoeg tot nu toe.
Wat ik wel een minpunt vind is de stoelverwarming, deze voelt niet prettig aan.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Staat de stoelverwarming toevallig op +2? Kunnen ze bij de dealer controleren. Dat heet ook wel standje "Zweden". Dan is die wat warmer dan normaal.
Heb je servotronic? Zo ja, zet hem eens op hoog. Dan stuurt de auto wat zwaarder.
Heb je servotronic? Zo ja, zet hem eens op hoog. Dan stuurt de auto wat zwaarder.
- jp-v60
- 4th Gear member
- Berichten: 664
- Lid geworden op: 22.06.2013 - 12:10
Ik heb geen servotronic en de stoelverwarming weet ik niet, moet maandag naar de dealer voor DAB+ inbouw, zal het dan meteen vragen.
Ik zet nu de verwarming op stand 1. Het lijkt wel of de verwarming niet gelijk warm is. Zal het is meten met een infrarood thermometer op verschillende plekken
Ik zet nu de verwarming op stand 1. Het lijkt wel of de verwarming niet gelijk warm is. Zal het is meten met een infrarood thermometer op verschillende plekken
- Montalbano
- 3rd Gear member
- Berichten: 305
- Lid geworden op: 21.06.2013 - 13:56
Ik ben over Sensus Connect ook dik tevreden. Routes waar de Audi MMI high geen raad mee wist doet Sensus Connect wel goed. Kaartweergave in de bergen is ook fraai met relief. 3D in steden is leuk maar had voor mij niet per se gehoeven. Het aangeven van afritten is uitstekend en ook al een keer voor een hele vervelende file behoed.
Spraakbediening werkt heel erg goed, zo goed dat ik het ook daadwerkelijk gebruik. Daar kunnen ze bij Audi dan weer wat van leren want dat was drama.
Stembegeleiding bij routes is goed, soms een beetje vreemde uitspraak. Zo zegt ze af en toe "bereid u voor op <vul>" en dat klinkt als "bereid u voorloop". Ook wordt het woordje "de" niet fatsoenlijk uitgesproken, dat wordt als een lange "dee" uitgesproken. Dat gaat wel een klein beetje irriteren, hopelijk is dat opgelost met een update.
Spraakbediening werkt heel erg goed, zo goed dat ik het ook daadwerkelijk gebruik. Daar kunnen ze bij Audi dan weer wat van leren want dat was drama.
Stembegeleiding bij routes is goed, soms een beetje vreemde uitspraak. Zo zegt ze af en toe "bereid u voor op <vul>" en dat klinkt als "bereid u voorloop". Ook wordt het woordje "de" niet fatsoenlijk uitgesproken, dat wordt als een lange "dee" uitgesproken. Dat gaat wel een klein beetje irriteren, hopelijk is dat opgelost met een update.
V60 D6 my2014 - V60 T4 R-design my2018 -- XC40 P8 (in bestelling)
- Montalbano
- 3rd Gear member
- Berichten: 305
- Lid geworden op: 21.06.2013 - 13:56
Dit herken ik ook, hoger dan stand 1 is gewoon niet prettig. En inderdaad lijkt het alsof het niet helemaal gelijk verdeeld wordt. Maar als het koud is is het toch wel prettigjp-v60 schreef:Ik heb geen servotronic en de stoelverwarming weet ik niet, moet maandag naar de dealer voor DAB+ inbouw, zal het dan meteen vragen.
Ik zet nu de verwarming op stand 1. Het lijkt wel of de verwarming niet gelijk warm is. Zal het is meten met een infrarood thermometer op verschillende plekken

V60 D6 my2014 - V60 T4 R-design my2018 -- XC40 P8 (in bestelling)
- Superfunky
- 5th Gear member
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 26.02.2013 - 00:24
jp-v60 schreef:Ik heb geen servotronic en de stoelverwarming weet ik niet, moet maandag naar de dealer voor DAB+ inbouw, zal het dan meteen vragen.
Ik zet nu de verwarming op stand 1. Het lijkt wel of de verwarming niet gelijk warm is. Zal het is meten met een infrarood thermometer op verschillende plekken
Waarom wil je nog DAB+ als je al kraakheldere internetradio via Sensus hebt?