Montalbano, goed om te horen. Heb je al eens geprobeerd het systeem te updaten?
Ach ik had nog wat tegoed van de dealer en wat moet je met een creditfaktuur. Internetradio heb ik wel ff geprobeerd, ik weet niet hoeveel data dat verbruikt en ik wil eigenlijk instappen en gelijk radio hebben zonder eerst alles te moeten instellenSuperfunky schreef:jp-v60 schreef:Ik heb geen servotronic en de stoelverwarming weet ik niet, moet maandag naar de dealer voor DAB+ inbouw, zal het dan meteen vragen.
Ik zet nu de verwarming op stand 1. Het lijkt wel of de verwarming niet gelijk warm is. Zal het is meten met een infrarood thermometer op verschillende plekken
Waarom wil je nog DAB+ als je al kraakheldere internetradio via Sensus hebt?
De laatste keer dat ik het probeerde werkte het online registreren voor de updates nog niet. Daarnaast heb ik zo gauw nog niet kunnen vinden waar je dat in het menu zou moeten kunnen doen (ook nog niet goed gekeken trouwens).rsnhakan schreef: Montalbano, goed om te horen. Heb je al eens geprobeerd het systeem te updaten?
DAB+ werkt slecht in grote delen van het land. Als ie het doet dan prima, veel beter dan FM, maar helaas heb ik vanwege storingen bijna altijd FM aanstaan.jp-v60 schreef: Ach ik had nog wat tegoed van de dealer en wat moet je met een creditfaktuur. Internetradio heb ik wel ff geprobeerd, ik weet niet hoeveel data dat verbruikt en ik wil eigenlijk instappen en gelijk radio hebben zonder eerst alles te moeten instellen
Nee, auto heeft zelf wifi, maar is zelf geen client. Ondersteunt dat ding eigenlijk wel 4G of is 'tie alweer verouderd voordat 'tie uitkomt?rsnhakan schreef:Is dat zo ja? Ik dacht dat je de auto thuis op je Wi-Fi netwerk kon aansluiten..
Dat kan wel op die manier.Montalbano schreef:Wellicht kun je als je voor je huis staat via de iPhone op de wifi van thuis (indien voldoende bereik) en die dan delen met de auto via bluetooth.
De auto kan zelf (volgens mij) niet met wifi verbinden.
Ik rij voornaamlijk rond Amsterdam, weet jij of het bereik daar wel goed isIkeV70 schreef:DAB+ werkt slecht in grote delen van het land. Als ie het doet dan prima, veel beter dan FM, maar helaas heb ik vanwege storingen bijna altijd FM aanstaan.jp-v60 schreef: Ach ik had nog wat tegoed van de dealer en wat moet je met een creditfaktuur. Internetradio heb ik wel ff geprobeerd, ik weet niet hoeveel data dat verbruikt en ik wil eigenlijk instappen en gelijk radio hebben zonder eerst alles te moeten instellen
Het leuke is dat er geen CAM op de knop staat, maar als ik er op druk krijg ik wel een melding dat de camera niet beschikbaar is op het schermrsnhakan schreef:Jij mist nog CAM en de elektrisch neerklapbare hoofdsteunen :p Maar je hebt wel de LDW en CW knop. Schakel je start/stop vaak uit?