Ik ben Tim aangenaam! Ik ben een oud forum lid niet van de C30 maar wel van de 850 T-5 forum. HL-ZZ-52. Die ik nog steeds wel eens zie voor onderhoud. 275PK 406 NM Rica chip.
Ik wist mijn inlog gegevens niet meer. Daarom een nieuw account aangemaakt! Ik rijd nu SEAT voorheen Cordoba Cupra 41-FT-KV 1.8 T 218PK 345NM. Op LPG die heeft nu een nieuwe eigenaar na drie jaar gehad te hebben een Seat Mii besteld 1.0 3 cilinder 60 PK.
Maar over 5 jaar is de bedoeling dat ik hem over ga nemen ,zie foto C30 T-5 Automaat 2.5T b.j 2008 nu al zin in om hem te rijden. Hij is nu in bezit van de familie. Nu zat ik er bij in van het weekend en nu is het zo dat er al een tijdje VOCHT in de auto zit hij heeft pas 26.000 km gereden. De REGENDRUPPELS hangen letterlijk in het interieur. Overal voornamelijk het VOORRAAM binnenzijde dakraam. En zelf na een half uur gereden te hebben gaat het vocht er niet uit! Met de airco aan.
Kortom wie kan deze mooi C30 T-5 van zijn vochtproblemen afhelpen??????
PS; Ik las iets van dakraam afvoerrubbers slangetjes niet goed aangesloten fabriek fout ? Zijn daar ook foto's van?