Turbodesk schreef:
Nu kan het aan mij liggen maar ik kan wel inloggen en blijkbaar is mijn profiel nog bewaard gebleven.
Echter kan ik nergens een knop `instellingen` vinden waar ik mijn profiel kan bewerken.
Lees dit topic maar door. Dat is al zeker 4x gevraagd en beantwoord.
Turbodesk schreef:
[...]
Nu kan het aan mij liggen maar ik kan wel inloggen en blijkbaar is mijn profiel nog bewaard gebleven.
Echter kan ik nergens een knop `instellingen` vinden waar ik mijn profiel kan bewerken.
Zoals jullie zien hieronder, gaat het namelijk niet helemaal goed. En ik kan er niet bij. [...]
Ben schreef:
Jongens, we hebben ons best gedaan om in ieder geval het forum weer levend te krijgen zodat jullie ontwenningsverschijnselen beheersbaar bleven. Dat is gelukt binnen een tijd die alleszins aanvaardbaar is.
We weten dat er nog van alles mogelijk en wenselijk is.
Dat zal de komende weken best wel gebeuren als het kan en als we dat nuttig vinden.
Niet alles tegelijk en laat je verrassen als het zover is.
En vooral: niet zeuren
Het is ZEKER NIET mijn bedoeling om commentaar op jullie harde werk te leveren!
Sterker nog, ik heb zeer veel waardering voor jullie werk onder "pressure cooker" tijddruk!
Ik ga terug in mijn hok en laat mij de komende dagen verrassen.
EX40 SMER, Ultimate bj 2024, Bright Dusk, Tailored Wool, Pixel led, etc.
C70 Summum Tourer T5 bj 2011, Flamenco Red Pearl, Luxury line, Comfort pack, Smart Top, RV-camera, 18' Morpheus z, 17' Sadira w
244 DL jubileum bj 14/04/1977 Ljusgrå XC40 T5 recharge, bj 2020, Christal White. R-design 240 GL bj 1990, Mellanblå Amazon P130 - 121 bj 1964, Sahara Geel V70 2.4 170 PKbj 2004, Edition 1, Nautic Blue Pearl V40 2.0 i bj 2003, Europa Sports Exclusive
Het enige waar ik nu, ondanks een snelle verbinding, problemen mee heb is het feit dat het forum op dit moment zo traag is met het verversen van de pagina's.
Daarnaast is het wel erg smal.
Ik weet niet op welk format het caravan-forum draait maar dat is sinds de nieuwe software daar (van vorig jaar) juist breder geworden.(En daar is ook een automatische breedtebeperking voor foto's)
Dus mogelijk valt daar nog wat aan te veranderen.
Verder natuurlijk hartstikke blij dat het weer werkt. En zie dit niet als kritiek of zeuren maar als suggestie.
Laatst gewijzigd door V480-S60 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
als je op more klikt staat er een klein stukje eronder nu:
forum>>control panel>>my forum.
als je nu op control panel klikt kom je bij de instellingen.
More
My forum
Control panel (zwarte letters onder MORE)
V60 MY 14 D4 summum, geartronic, power blue, business pack connect, driver support line, scandinavian line, luxury line
XC60 MY 12 D5 summum plus, geartronic, black sapphire, zephyrs 18 inch V70 MY 08 2.4 D summum, geartronic, oyster grey, mobility line, security line, Volvo on call, BLIS, collision warning, driver alert XC90 MY 06 D5 summum, geartronic, nautic blue, mobility line, security line S40, edition II, mobility line my 2006 V70 edition II my 2004
Ben schreef:
Jongens, we hebben ons best gedaan om in ieder geval het forum weer levend te krijgen zodat jullie ontwenningsverschijnselen beheersbaar bleven. Dat is gelukt binnen een tijd die alleszins aanvaardbaar is.
We weten dat er nog van alles mogelijk en wenselijk is.
Dat zal de komende weken best wel gebeuren als het kan en als we dat nuttig vinden.
Niet alles tegelijk en laat je verrassen als het zover is.
En vooral: niet zeuren
+1!
Wel de moeilijkste opdracht die je aan een Nederlander kunt geven
fredhead schreef:Heb hier gewoon een windows pc met Chrome als browser en hier werkt het woordenboek wel gewoon. Niet ergens een instelling die verkeerd staat? Of werken die andere forums met een andere software?
Het probleem is al opgelost en de spellingcontrole werkt weer. Er stond een instelling in Firefox verkeerd maar waarom dat alleen op dit forum was zoek ik nog wel uit. Dat is hier verder niet van belang. Ik had dat natuurlijk vooraf moeten controleren maar omdat ik op de andere fora dat probleem niet had ben ik niet op die gedachte gekomen
Ja, die andere forums draaien onder phpBB
Ik heb al een paar keer deze melding in beeld gehad
Het is me helaas niet gelukt the post-backview box te vinden. Iemand enig idee waar?
Rob
Laatst gewijzigd door gsx750r op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
JeroenSpock schreef:
Mooi! Doet me nu wel meer denken aan het S60 forum.. En ik zie dat dbosker tegenwoordig verwijderd lid is?
Maar, is er een menu waar ik kan instellen dat ik meer dan 5 berichten per pagina wil zien? Want dit schiet echt niet op zo.
Ik ben er nog Jeroen. Moest me alleen opnieuw registreren en sta nu als "neuling" te boek.
Ach, met dank aan de hackers en ik heb er verder geen problemen mee.
Juist, Turbodesk! Dat gaat bij mij net zo. En daardoor ziet mijn onderschrift er niet uit.
Wat ik trouwens ook nog niet ben tegen gekomen is een link naar de berichten na mijn laatste bezoek. Ik zie wel iets van 24 en 48 uur, maar die wil ik niet. Én, helemaal raar, is het dat ik binnen 24 uur niet op mijn eigen bericht kan reageren. Ik kan dus alleen met Edit nog iets toevoegen.
Laatst gewijzigd door Oceanracer op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Voor iedereen even wennen dus.. Wat Turbodesk zegt, geen directe link naar control pannel. Je moet het even zien staan, en er dan op klikken.
Het andere forum heeft bovenin nog een knop 'portal'. Die hadden we hier ook, komt die nog weer?
Dick, oke. Ik zag je bij de pb als verwijderd lid staan
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Ben, wat een gedoe en werk, door zo'n stelletje onverlaten aangericht. Bah. Fijn dat 'we' weer online zijn. Sterkte met het fixen van de bugs. Het lijkt me een goed moment voor een forumdonatie...
Roel
2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011
- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
Is inderdaad even zoeken, maar het werkt. Gaat trouwens bij iedereen bij het aanklikken van een topic deze automatisch eerst naar pagina 1? Erg irritant, vooral omdat het nog zo traag opent ook....
Roel en Jeroen, jullie moeten trouwens ook je onderschrift nog even "opslaan", haha.
Laatst gewijzigd door Oceanracer op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Oceanracer schreef:
Is inderdaad even zoeken, maar het werkt. Gaat trouwens bij iedereen bij het aanklikken van een topic deze automatisch eerst naar pagina 1? Erg irritant, vooral omdat het nog zo traag opent ook....
Als je op het gele bloemetje klikt zie je de berichten die je nog niet hebt gelezen.
Ik merk niet dat het forum langzaam is. het is bij mij net zo snel als het oude en ik heb geen adere verbinding dan jou