Rob
V70/2.4D/2003 schreef: Aha, kijk eens aan. We zijn er weer.
Hallo allemaal, ik heb jullie gemist en de mrs vond het al opvallen dat de tijd achter de laptop aanzienlijk minder was. Maar we kunnen weer en daar gaat het om. HULDE aan de digimannen!
Een bestaand topic editen (de eerste post of bijv. de titel) werkt niet, omdat dat binnen 80 duizend nog wat seconden moet. Voorheen kon dat wel.Tester schreef: Test
Edit test
Edit doe je met het potloodje Hakan
![]()
Probeer nu nog eensrsnhakan schreef:Een bestaand topic editen (de eerste post of bijv. de titel) werkt niet, omdat dat binnen 80 duizend nog wat seconden moet. Voorheen kon dat wel.Tester schreef: Test
Edit test
Edit doe je met het potloodje Hakan
![]()
haha, ik wist de waarden niet meer en heb nieuwe bedachtBlackSapphire schreef: Ik zie trouwens dat ik weer van Top Gear member gedegradeerd ben naar de derde versnelling, terwijl het aantal posts gelijk is gebleven. De waarden bijgeteld, Ben?
Attachments worden op de iPhone ook niet meer weergegeven. Je moet ze downloaden, maar dan krijg je geen afbeelding te zien.Warning
You can edit your post 86400 seconds after sending. This time expired. Click HERE to go back.
close
Top! BedanktJeroen schreef:Zit nu in het De 60 - 70 - 80 en 90 series gedeelte:euerw schreef: Waarom zit het XC deel op slot, kan niets meer zien van het xc60 deel???
http://www.volvo-forum.nl/viewforum.php?f=83
Oceanracer schreef: Och, met die cookies aan gaat het inderdaad best wel weer snel! Dat was een gouden tip! Verder is het vooral zoeken en wennen aan de nieuwe lay-out.
Als het goed is staat dit nu UITgsx750r schreef: Ben, neem beslist alle tijd voor alles dat er nog moet gebeuren en dat zul je ook ongetwijfeld doen maar haal A.U.B. dit z.s.m. weg want dat is onvoorstelbaar storend of beter gezegd frusterend!!!
Op deze manier is het gewoon onmogelijk op meerdere bijdragen in een topic te reageren als de laatste bijdrage van jezelf is. Nu zou je alle reacties met quotes in één bijdrage moeten proppen al of niet met gebruik van de edit-functie!
De tekst in de waarschuwing roept op z'n minst ook vraagtekens op: "....... yuo can't reply to your own posts........"
Ik en ik neem aan niemand reageert op zijn eigen bijdragen. Hoogstens als je een nieuwe reactie plaatst als aanvulling op je eigen bijdrage i.p.v. de edit-functie te gebruiken.
Rob