Dank jullie wel voor het herstellen van het forum. Zou nu niet in jullie schoenen willen staan, ga verder zo.
Succes Wim
Verschil is inderdaad enorm!Johann schreef:Oceanracer schreef: Och, met die cookies aan gaat het inderdaad best wel weer snel! Dat was een gouden tip! Verder is het vooral zoeken en wennen aan de nieuwe lay-out.
Verschil is belachelijk te noemen..![]()
Mooi dat het forum weer online is!
Nee, daarom is er de database functie om te onthouden wat je gelezen hebt.t_w schreef: Vraagje, als je dit op 'cookies' hebt gezet.
Wat is dan 'fysiek' het verschil? Levert dit bijvoorbeeld problemen op als je met verschillende apparaten inlogd? Met andere woorden, blijft de 'view unread posts' functie gewoon werken met de setting op cookies als je (afwisselend) zowel met een laptop als een smartphone van deze functie gebruik maakt?
+1Eageltje schreef: Inderdaad is dat handig. Laatste 24/48 uurs enz. berichten nakijken. Top nieuw ding.
My thoughts exactly. Maar waarom het zo belabberd veel extra communicatie/servertijd kost om het centraal in de database bij te houden ontgaat me. Lijkt me peanuts vergeleken bij het opbouwen van een pagina's, wat hij elke keer dat je ververst opnieuw moet doen.Marcnij schreef:Nee, daarom is er de database functie om te onthouden wat je gelezen hebt.t_w schreef: Vraagje, als je dit op 'cookies' hebt gezet.
Wat is dan 'fysiek' het verschil? Levert dit bijvoorbeeld problemen op als je met verschillende apparaten inlogd? Met andere woorden, blijft de 'view unread posts' functie gewoon werken met de setting op cookies als je (afwisselend) zowel met een laptop als een smartphone van deze functie gebruik maakt?
Je moet dus kiezen: of de gelezen/ongelezen berichten in sync houden met al je devices, of optimale performance. Helaas![]()
+1! en eerst ff het topic doorlezengsx750r schreef: Nog een tip n.a.v. de vele reacties 'ik kan dit of dat niet vinden".
Maak even met je muis een 'rondreis' over alle icoontjes/symbolen die je maar kunt vinden en dan komt er in voorkomend geval een tekstvenster tevoorschijn waarin aangegeven wordt wat het betreffende knopje/symbooltje doet!
Scheelt een hoop vragen!
Rob
Precies, dit topic doornemen, speel met de diverse knopjes en je zult zien dat er een hoop al verbeterd is en dat zal de komende tijd alleen maar beter worden.gsx750r schreef: Nog een tip n.a.v. de vele reacties 'ik kan dit of dat niet vinden".
Maak even met je muis een 'rondreis' over alle icoontjes/symbolen die je maar kunt vinden en dan komt er in voorkomend geval een tekstvenster tevoorschijn waarin aangegeven wordt wat het betreffende knopje/symbooltje doet!
Scheelt een hoop vragen!
Rob
+1 Met de instelling op Cookies heb ik de oude performance terug.MU schreef:My thoughts exactly. Maar waarom het zo belabberd veel extra communicatie/servertijd kost om het centraal in de database bij te houden ontgaat me. Lijkt me peanuts vergeleken bij het opbouwen van een pagina's, wat hij elke keer dat je ververst opnieuw moet doen.Marcnij schreef: Nee, daarom is er de database functie om te onthouden wat je gelezen hebt.
Je moet dus kiezen: of de gelezen/ongelezen berichten in sync houden met al je devices, of optimale performance. Helaas![]()
Kom op Alex, ik rijd tegenwoordig meer BMW dan Volvo maar doe ook gewoon of er niets aan de hand is.AlexV70 schreef:Dan is voor mij de lol eraf. Tot ziens en horens jongens,gr. Alex(V70)
M@rcel schreef: Kunnen we niet met zijn allen gewoon blij zijn dat het forum terug is?
En Ben de ruimte geven om, na een paar hectische dagen, de overblijvende zaken in een gezonder tempo op te pakken?
Ik effe niet snapt_w schreef: @Turbodesk, De minimale hoogte wordt bepaald door je avatar (plaatje onder je forumnaam) en de tekst die daar onder staat.
Blijft je onderschrift binnen de hoogte van het linker gedeelte (forumnaam en andere info) dan wordt deze opgevuld met 'lege ruimte'.
Het bericht van GSX750r bevat meer tekst, waardoor er minder ruimte hoeft opgevuld te worden.
Bericht van M@rcel bevat relatief weinig tekst, dus daar ontstaat dan een lege ruimte onder het onderschrift...